Magdalena Różczka przekonuje, że „wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej” w reklamach mieszkań Murapolu (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa największego dewelopera w Polsce - Grupy Murapol. Spot wideo, w którym występują Magdalena Różczka - ambasadorka Murapolu oraz modelka Katarzyna Smolińska w pierwszej odsłonie emitowany jest w stacjach TVN, TVN 24, Comedy Central oraz w serwisie Player.pl

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Spot Murapolu jest elementem trwającej od maja największej w historii rynku deweloperskiego kampanii promującej posiadanie własnego mieszkania „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej”.

Reklama przedstawia emocje młodej dziewczyny (Katarzyna Smolińska), towarzyszące czynnościom i wydarzeniom rozgrywającym się w jej mieszkaniu. Dzięki temu, że bohaterka czuje się w nim naprawdę swobodnie, mieszkanie może być dla niej jedocześnie klubem fitness, kinem, przytulnym SPA, czy świątynią sztuki. W mieszkaniu przeżywa wielkie uczucia: przyjaźń, smutek po rozstaniu z chłopakiem czy szczęście ponownego zakochania. Będąca w reklamie narratorem Magdalena Różczka, podkreśla, że własne mieszkanie, to coś więcej niż tylko cztery ściany. To miejsce, gdzie można rozwinąć skrzydła, cieszyć się, bawić i kochać.

Reżyserią spotu zajął się jeden z najzdolniejszych twórców młodego pokolenia - Jan Holoubek. W swojej karierze współtworzył takie tytuły jak Lekarze, Prokurator, Pocztówki z republiki absurdu czy Po prostu przyjaźń. Autorem zdjęć jest natomiast Bartłomiej Kaczmarek. Scenografię do reklamy przygotował Janusz Mazurczak, ceniony scenograf teatralny, telewizyjny i filmowy, w ostatnich latach współautor wielu głośnych reklam największych marek. Wykorzystany w reklamie utwór „Open my eyes” wykonuje Maverick Sabre, irlandzko-angielski piosenkarz i raper. Kampania reklamowa jest realizowana od 1 listopada i obejmuje w pierwszej fazie telewizje TVN, TVN24, Comedy Central oraz internetowe serwisy VoD.

Za kreację reklamy a także zakup mediów odpowiada spółka Whizz. Producentem spotu jest firma Zielony Pomidor.

Spot można obejrzeć m.in. w kanale dewelopera w You Tube (tutaj)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa