Magdalena Różczka w reklamach kosmetyków Perfecta Elixir Multi-Kolagen i Fenomen C (wideo)

Jesienna kampania reklamowa marki kosmetycznej Perfecta (należącej do Dax Cosmetics), której ambasadorką marketingową jest Magdalena Różczka, jest realizowana w telewizji, prasie, a także internecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Spoty reklamowe z udziałem Magdaleny Różczki, promujące jedną z najpopularniejszych serii odmładzających Perfecta Elixir Multi-Kolagen, emitowane będą w wiodących kanałach telewizyjnych w najlepszym czasie antenowym.

Z kolei kampania w prasie promuje m.in. największą nowość tej jesieni - Perfecta Fenomen C, dla której przewidziano layouty z wklejkami próbek, przez co kilkaset tysięcy kobiet będzie mogło wypróbować nowe produkty - kosmetyki do pielęgnacji twarzy o innowacyjnych formułach, oparte na najnowszej technologii transportu składników wprost do komórek skóry.

W prasie reklamowane są także podkłady Perfecta Make-up, balsamy do ust Perfecta Softlips oraz odmładzająca linia Perfecta Elixir Multi-Kolagen. Kampania prasowa obejmuje m.in. pisma „Twój Styl”, „Uroda Życia”, „Pani”, „Glamour”, „Cosmopolitan”, „In Style”, „Avanti”, „Party”, „Show”, „Shape”, „Grazia”, „Olivia”, „Poradnik Domowy”, „Świat Kobiety”, „Dobre Rady”.  Zaplanowano także działania PR w prasie oraz internecie oraz aktywności w social mediach.

Celem kampanii jest wzmacnianie świadomości marki Perfecta, podkreślenie jej szerokiej, ciekawej i nowoczesnej oferty, skierowanej zarówno do młodych, jak i dojrzałych konsumentek, a przez to zachęcenie do wypróbowania kosmetyków tej marki.

grafika

Obecną kampanię zrealizowały agencje Walk Creative i Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"