"Magia Kodów" z Piotrem Fronczewskim i Polsatem

Rusza największa akcja marketingowo-promocyjna Carrefour Polska. Do wygrania nagrody o łącznej wartości ok. 5 000 000 PLN.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Od 19 października do 20 listopada 2005 w 31 hipermarketach Carrefour zostanie zorganizowana po raz pierwszy w Polsce akcja handlowa "Magia Kodów". Towarzyszyć jej będzie gigantyczna kampania marketingowo-reklamowa.

"Magia Kodów" jest autorskim projektem Grupy Carrefour prowadzonym z sukcesem w różnych krajach, gdzie grupa jest obecna. W 2004 roku "magiczna akcja" została przeprowadzona w Hiszpanii, Turcji, Włoszech i Grecji.

W lipcu br. w Hiszpanii odbyła się już druga edycja tej akcji. Grupa Carrefour zachęcona sukcesem przenosi akcję do innych krajów min do: Francji, Belgii oraz Polski.

            

"Magia Kodów" jest olbrzymim przedsięwzięciem i wyjątkową akcją o charakterze marketingowo - promocyjnym, obejmującą 31 hipermarketów Carrefour w Polsce. Przygotowana została z potężnym rozmachem logistycznym i finansowym. Od miesięcy nad akcją pracowały sztaby specjalistów z różnych dziedzin.  W przedsięwzięcie zaangażowali się nie tylko pracownicy Carrefour Polska i Carrefour Groupe, ale także - ze względu na skalę wydarzenia i jego złożoność - liczne firmy zewnętrzne. Jest to również pierwsza akcja interaktywna zorganizowana przez przedstawiciela dużej dystrybucji  w Polsce i proponująca największą pulę nagród - czytamy w komunikacie prasowym.

Do wygrania jest 1 milion  nagród, w tym  31 samochodów. Dla klientów, którzy odwiedzą sklepy Carrefour przygotowano nagrody o łącznej wartości ok. 5 000 000 PLN. Wśród nagród znajdują się także: telewizory, wycieczki zagraniczne, lodówko-zamrażarki, bilety lotnicze oraz dodatkowo bony towarowe, nagrody pocieszenia.

Mechanizm akcji oparty jest na loterii. Ponad 3 000 produktów objętych promocją oznaczonych jest logiem "Magii Kodów". Spośród dostawców w akcję zaangażowały się min.: Coca Cola, L'Oreal, Thompson, Unilever. Za zakup ''magicznych produktów'' o wartości 10 PLN klient otrzyma 1 kupon. Aby odczytać wygraną nagrodę odebrane kupony z zakodowanym polem będzie można sprawdzić tylko w TV Polsat, weryfikując je w specjalnym czerwonym punkcie na ekranie telewizora w określonych blokach czasowych. Akcja prowadzona jest na antenie TV Polsat  w czasie autopromocyjnym, jako akcja wspólna Carrefour i Polsat.

Partnerami "Magii Kodów" są: KIA Motors - koreański producent samochodówi Orbis Travel. Partnerem medialnym jest  telewizja Polsat.

Tymczasem 14 października ruszyła kampania reklamowa Carrefour Polska wspierająca akcję marketingową pt. "Magia Kodów".  Za kreację spotów telewizyjnych i radiowych odpowiada agencja MM Comunications.

Celem kampanii jest umacnianie pozycji rynkowej oraz dotarcie do wszystkich klientów Carrefour Polska.

Kampania reklamowa realizowana jest z udziałem wszystkich mediów: od telewizji, poprzez radio, bilbordy, prasę,  po Internet. W trakcie kampanii zostanie wyemitowanych 320 spotów telewizyjnych w TV Polsat.

Nagranych zostało sześć spotów telewizyjnych i siedem radiowych. Reklamy wyjaśniają mechanizm działania akcji, opisują sposób odczytywania kodów jak również informują, jakie nagrody czekają na klientów, którzy wezmą udział w "Magia Kodów". Zasady promocji wyjaśnia w humorystyczny sposób aktor Piotr Fronczewski.

Akcja reklamowo-informacyjna wzmacniająca "Magię Kodów" obejmie prasę codzienną (Gazeta Wyborcza, Fakt, Metropol, Dzień Dobry), radio (RMF FM, stacje lokalne), telewizję (Polsat), Internet (Wirtualna Polska) i bilbordy we wszystkich miastach, w których obecne są hipermarkety Carrefour.

Kampanię wspierają także działania BTL: banery na fasadę, PLV, tryptyki, stop rayony, plakaty, shelftalker's, owijki do palet i do wysp, promo, ulotki take-one.

Za kreacje i przebieg działań promocyjnych w sklepach odpowiedzialna jest Altavia Polska. Zakupem mediów zajęła się agencja Media Planing Groupe.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online