Zoom TV trzeci sezon programu „Magia nagości. Polska” nadaje w piątki o godz. 23.00, począwszy od 16 września 2022 roku. Średnia widownia emisji cyklu do 7 października wyniosła 132 tys. osób. Przełożyło się to na 2,14 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 1,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Dotychczas najwięcej widzów zgromadził czwarty odcinek, który śledziło 148 tys. widzów.

Dla porównania, pierwsze trzy odcinki pierwszego sezonu „Magia nagości. Polska” emitowane od 3 do 17 września ub.r. śledziło 249 tys. osób. Przełożyło się to na 3,82 proc. udziału stacji w 4+, 4,15 proc. w 16-49 i 4,01 proc. w 16-59. Program stracił 107 tys. widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-power-of-love-polska-reality-show-zoom-tv,7169860153624193a ##
Premiery polskiej wersji „Magii nagości” mają kilkukrotnie wyższe wyniki, niż średnie długookresowe udziały stacji. Udział Zoom TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 0,49 proc., a w grupie 16-49 było to 0,52 proc.

Show „Magia nagości. Polska” jest oparty na brytyjskim formacie „Naked Attraction” produkcji Studia Lambert, które jest częścią All3Media. Dotychczas lokalne wersje projektu powstały w takich krajach, jak: Dania, Finlandia, Niemcy, Rosja i Włochy. Formuła programu polega na tym, że uczestnicy wybierają kandydata lub kandydatkę na randkę jedynie na podstawie ich nagich ciał. Program jest eksperymentem telewizyjnym, który próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy wybór partnera lub partnerki wyłącznie w oparciu o cechy fizyczne determinuje na przykład powodzenie związku.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-to-nie-ze-mna-stopklatka-obsada-zdjecia-kiedy-premiera,7169760813799041a ##











