Magia trójwymiaru w Orange IMAX

Dom mediowy PRO Media House przygotował dla kin Orange IMAX kampanię reklamową promującą wybrane propozycje filmowe, także najnowsze pokazy premierowe.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania rozpoczęła się 11 maja i potrwa do 1 czerwca 2007 r. W skład działań wchodzą emisje reklam w prasie lokalnej w Warszawie, Łodzi, Katowicach, Krakowie i Poznaniu, gdzie umiejscowione są kina należące do kin Orange IMAX.

Kreacje kampanii będą emitowane w takich tytułach jak: Gazeta Wyborcza – Co jest grane; wyd. stołeczne, krakowskie, poznańskie, katowickie, łódzkie, Dziennik Polski, Dziennik Zachodni, Dziennik Łódzki, Express Ilustrowany.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online