Na kampanię promującą grupę cukrów pudrów marki Cukier Królewski złożyły się spoty telewizyjne, reklama w prasie i w Internecie oraz outdoor. Akcja wsparta została promocją konsumencką i nietypowym ambientem, który wśród konsumentów zyskał zainteresowanie znacznie przekraczające oczekiwania organizatorów. Wydarzenie ambientowe miało dwie odsłony – 14 i 15 grudnia w Krakowie oraz 21 i 22 grudnia we Wrocławiu.
Gofry za życzliwość Celem ambientu było zachęcenie ludzi do wykonywania miłych gestów wobec bliskich, jak i nieznajomych. W centrum Krakowa i Wrocławia na dwa dni zaparkował oryginalny pojazd – gofrobus, na dachu którego zamontowano młynek przypominający jeden z najpopularniejszych produktów tej marki. Każdy, kto zrobił coś sympatycznego w stosunku do drugiej osoby, otrzymywał ciepłego gofra oprószonego cukrem pudrem. Dodatkowo, mógł nacisnąć czerwony guzik umieszczony na gofrobusie, a wówczas z młynka sypał się śnieg, którego tej zimy nie mieliśmy okazji zobaczyć na ulicach naszych miast. Ambient wzbudził wiele emocji, rzecz jasna tych pozytywnych – ludzie (czasem zupełnie nieznajomi) nie szczędzili sobie uścisków i buziaków, wymieniali życzenia świąteczne, a nawet wyśpiewali tradycyjne „Sto lat” dwóm solenizantkom. W ten oto sposób producentowi słodkiej marki udało się rozmnożyć życzliwość i wzbudzić ciepłe emocje. Na zlecenie producenta Cukru Królewskiego ambient przygotowała i koordynowała agencja Havas Engage Warsaw. Komunikacją PR wydarzenia zajęła się krakowska agencja Open Media. Film z ambientu dostępny jest pod tym linkiem: http://www.youtube.com/watch?v=tLB6rW8Srzw












