Liderem kanałów tematycznych w maju 2009 rokubyła telewizja TVN24 - wynika z najnowszych danychTNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z 2008 rokiem TVN24 zanotowaławzrost udziału w rynku o 0,14 punktu proc. do poziomu 2,95 proc..Drugi kanał w rankingu - Disney Channel - zyskał0,38 punktu proc. (1,00 proc.), awansując jednocześnie na pozycjęlidera kanałów dziecięcych (tuż za nim Mini Mini, Jetix iCartoon Network).
Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniej wybieraliVivę Polska (za nią 4 fun TV i MTV) a sportowychEurosport (0,39 proc. udziału w rynku - 0,36 proc.przed rokiem).
W grupie
16-49
, czyli docelowej dla stacjikomercyjnych, pozycję lidera utrzymała
telewizjaTVN24
mimo mniejszego udziału w rynku.
W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym liderem TVN24- na drugie miejsce awansował kanał Mini Mini.












