Maja Biniewicz rozstaje się z IDMnetem, zlikwidowano jej stanowisko

Maja Biniewicz po roku pracy żegna się z firmą IDMnet (Grupa ZPR Media), w której pełniła funkcję dyrektora strategicznego ds. sprzedaży - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracowała m.in. w Isobar Polska, K2 Media i Starcom MediaVest Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Maja Biniewicz rozstaje się z IDMnetem, zlikwidowano jej stanowisko
Maja Biniewicz

Maja Biniewicz zaczęła pracę w DMnecie we wrześniu ub.r. Jako dyrektor strategiczny ds. sprzedaży odpowiadała m.in. za tworzenie strategii content marketingowych we wszystkich mediach (prasowych, radiowych, internetowych i telewizyjnych) należących do firmy, rozwój strategii cenowej w tym zakresie, a także szkolenia zespołów sprzedażowych.

- Reorganizujemy strukturę i centralizujemy zarządzanie sprzedażą w całej Grupie ZPR Media. Stanowisko dyrektora strategicznego ds. sprzedaży w spółce IDMnet nie będzie funkcjonować w nowej strukturze - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Polewska, rzeczniczka prasowa Grupy ZPR Media.

W firmie od stycznia br. dyrektorem generalnym ds. internetu jest Marcin Dobrzyniecki, a w kwietniu funkcje dyrektora handlowego ds. internetu objęła Julita Ziółkowska.

Wcześniej Maja Biniewicz przez ponad 10 lat była związana z agencjami marketingowymi. W latach 2015-2016 była media directorem w Isobar Polska, przez dwa lata - strategy directorem w K2 Media oraz przez siedem lat pracowała w Starcom MediaVest Group (odpowiadała tam m.in. za realizację projektów mediowych). Pracowała również w dziale strategii agencji Euro RSCG Marketing House (obecnie Havas Worldwide Warsaw).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W grupie taniej. Tyle Agora chce oszczędzić na podatkach

W grupie taniej. Tyle Agora chce oszczędzić na podatkach

Kaufland w nowej kampanii promuje produkty ze świeżej lady

Kaufland w nowej kampanii promuje produkty ze świeżej lady

Nowy podcast TVP Info: "Powiem to pierwszy raz"

Nowy podcast TVP Info: "Powiem to pierwszy raz"

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"
Materiał reklamowy

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia