Maja Biniewicz zaczęła pracę w DMnecie we wrześniu ub.r. Jako dyrektor strategiczny ds. sprzedaży odpowiadała m.in. za tworzenie strategii content marketingowych we wszystkich mediach (prasowych, radiowych, internetowych i telewizyjnych) należących do firmy, rozwój strategii cenowej w tym zakresie, a także szkolenia zespołów sprzedażowych.
- Reorganizujemy strukturę i centralizujemy zarządzanie sprzedażą w całej Grupie ZPR Media. Stanowisko dyrektora strategicznego ds. sprzedaży w spółce IDMnet nie będzie funkcjonować w nowej strukturze - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Polewska, rzeczniczka prasowa Grupy ZPR Media.
W firmie od stycznia br. dyrektorem generalnym ds. internetu jest Marcin Dobrzyniecki, a w kwietniu funkcje dyrektora handlowego ds. internetu objęła Julita Ziółkowska.

Wcześniej Maja Biniewicz przez ponad 10 lat była związana z agencjami marketingowymi. W latach 2015-2016 była media directorem w Isobar Polska, przez dwa lata - strategy directorem w K2 Media oraz przez siedem lat pracowała w Starcom MediaVest Group (odpowiadała tam m.in. za realizację projektów mediowych). Pracowała również w dziale strategii agencji Euro RSCG Marketing House (obecnie Havas Worldwide Warsaw).











