Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski musicalowo reklamują Supernet w T-Mobile Polska (wideo)

W czwartek rozpocznie się kampania reklamująca nową ofertę abonamentową w T-Mobile Polska - Supernet. Bohaterami akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy Bridge2Fun, SMG LiquidThread, G7, Agencja Warszawa i Starcom MediaVest Group - są aktorzy Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski musicalowo reklamują Supernet w T-Mobile Polska (wideo)
Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski w reklamie T-Mobile

W kampanii reklamowana jest trafiajaca właśnie do sprzedaży oferta Supernet, złożona z trzech taryf: T1, T2 i T3. Każdy obejmuje nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci w kraju, różne pakiety internetu mobilnego (w T3 - nielimitowany) oraz korzystanie z wybranych aplikacji internetowych bez zużywania pakietu.

Bohaterami reklam są Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski, którzy zagrali ostatnio w dwóch filmach z cyklu „Pitbull”: wyświetlanym na początku br. „Pitbull. Nowe porządki” oraz w „Pitbull. Niebezpieczne kobiety”, który trafi do kin w połowie listopada.

Spoty tak jak poprzednie reklamy T-Mobile Polska są utrzymane w konwencji musicalowej - tym razem tłem muzycznym jest przebój Raya Charlesa „Hit the road Jack”. W głównym spocie Maja Ostaszewska szukając internetu odwiedza bar dla motocyklistów, gdzie spotyka Piotra Stramowskiego odgrywającego superbohatera Supernet, który ratuje Ostaszewską z kłopotów i daje jej smartfon z nielimitowanym internetem.

Z kolei dwa spoty 15-sekundowe prezentują konkretne zalety oferty Supernet. Jeden podkreśla, że niezależnie od wielkości zużycia pakietu internetowego nie zapłaci się rachunku wyższego niż kwota abonamentu, a inny - że w ramach tego pakietu z najpopularniejszych aplikacji społecznościowych, muzycznych i do nawigacji można korzystać beż zużywania limitu danych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-polska-z-11-6-mln-klientow-wiecej-na-reklamy-w-dol-przychody-i-ebitda ##

Ostaszewska i Stramowski to kolejne znane osoby promujące T-Mobile. W ostatnich reklamach sieci najczęściej występował Tomasz Kot (z Natalią Nykiel reklamował T-Mobile na Kartę, a z Robertem Lewandowskim zagrał w kampanii wizerunkowej). Ponadto w kampaniach telekomu wzięli udział Agnieszka Szulim i Piotr Kędzierski oraz Kinga Preis i Patricia Kazadi.

Akcja reklamująca Supernet zacznie się w czwartek 15 września. Będzie prowadzona w telewizji (w kanałach głównych i tematycznych), radiu (także w stacjach internetowych), internecie (m.in. osobne reklamy i spoty wideo do różnych grup odbiorców na Facebooku), outdoor (m.in. infoscreeny) oraz punkty sprzedaży (materiały BTL)

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Bridge2Fun, reklamy internetowe - SMG LiquidThread, a materiały BTL - agencja G7. Za działania w mediach społecznościowych odpowiada Agencja Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom MediaVest Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych