Maja Ostaszewska i Magdalena Cielecka ambasadorkami kolekcji „Przyjaźń” od  W. Kruk

Aktorki Maja Ostaszewska i Magdalena Cielecka zostały twarzami kolekcji biżuterii „Przyjaźń” marki  W. Kruk. Kampanię przygotowały zespół W. Kruk oraz Forward Productions.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Maja Ostaszewska i Magdalena Cielecka ambasadorkami kolekcji „Przyjaźń” od  W. Kruk

W ramach kampanii ambasadorki występują w spocie wizerunkowym, opowiadając o łączącej je przyjaźni. Będzie on emitowany w od 1 marca kinach Cinema City w całej Polsce, już teraz można zobaczyć go w internecie, na kanale YouTube marki.

- Przyjaźń, która nas łączy to wzajemne zaufanie, akceptacja, szczerość. Świadomość, że możesz liczyć na bezwarunkowe wsparcie. Przyzwolenie na to, że druga osoba czasem myśli dokładnie tak samo jak Ty, a czasem zupełnie inaczej. To otwartość na tę odrębność. Mamy podobne systemy wartości, poczucie humoru, wspólną pasję. Inspirujemy się nawzajem - mówi Maja Ostaszewska.

Na wiosnę planowane są kolejne aktywacje związane z promocją kolekcji „Przyjaźń”. Obejmą digital, luksusowe magazyny kobiece oraz kino. Reklama kolekcji pojawiła się w pierwszym numerze „Vogue Polska”. Na potrzeby kampanii przygotowano również sesję zdjęciową z udziałem ambasadorek.

grafika
grafika
grafika

Kolekcja „Przyjaźń” jest piątym projektem ambasadorskim W.Kruk. Dotychczas z marką współpracowały Martyna Wojciechowska, Alicja Bachleda-Curuś, Kinga Rusin oraz Anna Maria Jopek.

Za kreację oraz zakup mediów odpowiada zespół kreatywny W.Kruk oraz współpracownicy marki. Spot oraz sesję kampanii „Przyjaźń” wyprodukowało Forward Productions.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą