Komunikacja dotyczy nowej oferty promocyjnej nestrady, w którejopcja 2 Mb jest dostępna w okresie promocyjnym za 14,90 zł.Istotnym przekazem jest również zaufanie, jakim mogą obdarzaćneostrade aktualni i potencjalni użytkownicy - to jedyny dostęp, zktórego korzysta na co dzień tak duża, liczona w miliony grupaodbiorców w Polsce. Wśród nich Maja Ostaszewska.
W ramach kampanii wykorzystane będą TV, radio, outdoor, prasa,internet i materiały POS.
MetryczkaKlient: Telekomunikacja PolskaAgencja: Testardo Red CellBranża: telekomunikacjaTyp kampanii: produktowa - multimedialnaTermin: od 5.10.2007Grupa docelowa: ogół osób zainteresowanych usługą dostępu doInternetuDom mediowy: Initiative MediaDom produkcyjny: Banana SplitManager projektu: Anita Bereza, Sylwia Stachurska, BłażejDancewiczArt director: Joanna WłodekCopywriter: Joanna StankiewiczAccount: Joanna Markert, Justyna PopławskaScenariusz: Joanna Włodek/Joanna StankieiwczReżyseria: Janek HryniakZdjęcia: Marian ProkopMontaż: Chimney Pot.












