Maja Włoszczowska twarzą nowej marki kosmetyków na polskim rynku

Na rynku zadebiutowała nowa marka naturalnych kosmetyków – Green Velo, której twarzą została utytułowana kolarka górska – Maja Włoszczowska, medalistka Mistrzostw Świata i Igrzysk Olimpijskich.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Maja Włoszczowska twarzą nowej marki kosmetyków na polskim rynku

Celem marki Green Velo jest zachęcenie do ruchu i codziennej aktywności, od najdrobniejszych działań – jak spacery, jazda na rowerze, po bieganie. 

- Jako zawodowy sportowiec chętnie angażuję się we wszelkiego rodzaju działania propagujące zdrowy styl życia. Marka Green Velo jest szczególnie bliska moim wyborom. Dodatkowe wsparcie rozwoju środowiska rowerowego, poprzez przekazanie 1% ze sprzedaży na rozbudowę ścieżek rowerowych – zachęci do częstszego korzystania z roweru jako środka transportu i podniesie bezpieczeństwo rowerzystów – mówi Maja Włoszczowska, ambasadorka marki Green Velo.  

Grenn Velo z Mają Włoszczowską

W ramach swoich działań marka wesprze propagowanie ruchu - 1% ze sprzedaży kosmetyków przeznaczone zostanie na tworzenie ścieżek rowerowych w Polsce.

Green Velo to 17 kosmetyków do pielęgnacji ciała. W ofercie znajdują się – żele pod prysznic, mydła w płynie, płyny do higieny intymnej, balsamy i kremy do ciała, kremy do rąk i stóp. Dostępna jest również dedykowana seria dla mężczyzn - żel pod prysznic + szampon (2 w 1). Produkty te dostępne są w sieciach Drogerii Rossmann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+