Kolejny z naszego mini-cyklu tekst o kulisach “robienia mediów” w Polsce. Tym razem zajrzeliśmy pod kołderkę wydawcom portali internetowych, którzy każdego dnia głowią się, jak stworzyć nagłówek idealny. I kiedy się z tym przesadza.
Podjęli ryzyko i wygrali. To był jeden z najgłośniejszych transferów z telewizji komercyjnej do publicznej ostatnich lat. Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski, laureaci 1. edycji konkursu Wirtuale portalu Wirtualnemedia.pl, zdradzili Dominikowi Senkowskiemu kulisy powstawania "Kwiatków polskich" w TVP.

Dawna gwiazda TVN24, dziś prężnie działający biznesmen, szkoleniowiec, podcaster. Jarosław Kuźniar tak szczery, jak tylko się da.
W obszernej rozmowie z Michałem Mańkowskim właściciel OV Grupy, Sebastian Felkner, opowiedział o przepisie na sukces w biznesie internetowym i planach na kolejne przejęcia. Ciekawa lektura nie tylko dla dziennikarzy, wydawców i menadżerów mediów.
O przetargach, jednym z gorętszych tematów reklamowych na łamach naszego portalu, pisać można wiele. W tym materiale Beata Goczał bierze na tapet tajniki przygotowywania procesów przetargowych, do których uwag nie będą mieli i klienci, i startujące agencje.

Po głośnej aferze wokół książki Joanny Kuciel-Frydryszak "Chłopki" wiele osób, w tym reportażystów, głośno zaczęło mówić o tym, co w branży wydawniczej niewygodne - niskich stawkach za swoją pracę. Nierzadko ciężką i długotrwałą, bez gwarancji powodzenia. Przyglądamy się zatem, jak zawodowo żyje się z pisania reportaży książkowych.
Kinga Walczyk przyjrzała się problemowi wypalenia zawodowego u dziennikarzy. Jakie daje objawy i czy da się je przewalczyć? O tym nasza dziennikarka rozmawiała z Ingrid Hintz Nowosad, która naukowo przebadała temat.











