Nowy MIX jest skierowany do osób, które wyjeżdżają na majowe weekendy.
MIX PRO "Majówka", jak informuje nadawca, nadaje się do promocji m.in. napojów bez i alkoholowe, lody, prasa, książki, a także słodycze czy tabletki neutralizujące działanie alkoholu.
Ich reklamę można umieścić m.in. w magazynach kobiecych, opiniotwórczych, w pismach dystrybuowanych w środkach komunikacji, a także w dziennikach lokalnych lub dodatkach do dzienników ogólnopolskich. Na potrzeby kampanii można także wykorzystać lokalne stacje radiowe nadające w turystycznych regionach.
Do kreatywnego wykorzystania nadają się również nośniki w miejscowościach rekreacyjnych oraz usytuowane przy trasach wylotowych. Reklamy można także ulokować przy dystrybutorach na stacjach benzynowych, na dworcach i przy lotniskach, oraz na wybranych bankomatach. Do wzmocnienia kampanii, PRO Media House proponuje wykorzystanie nośników indoorowych - jak publiproxy w kioskach prasowych, czy ramki w pociągach PKP - czytamy w informacji prasowej.












