Makabryczna reklama rajstop Adrian. Na billboardzie kobieta we krwi

W Warszawie pojawiły się plakaty akcji reklamowe Fabryki Rajstop Adrian, na której widać kobietę leżącą w kałuży krwi. Okazuje się, że to kampania dotykająca problemu samobójstw i prób samobójczych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Makabryczna reklama rajstop Adrian. Na billboardzie kobieta we krwi
fot. materiały własne, Wirtualnemedia.pl

Na plakacie reklamowym Fabryki Rajstop Adrian kobieta z twarzą przykrytą włosami leży obok kałuży krwi przy wysuniętej ręce - można domniemywać, że ma za sobą próbę samobójczą bądź padła ofiarą przemocy. Podpis na plakacie głosi "Wszyscy słyszeli, ale nikt nie wysłuchał". Dwa takie plakaty wiszą w Warszawie przy ulicy Mińskiej.

grafika
grafika
grafika

fot. materiały własne, Wirtualnemedia.pl

Okazuje się, że kampania marki dotyka problemu samobójstw. - Postanowiliśmy poruszyć temat samobójstw i prób samobójczych ,dotykające w szczególności osób młodych, będących wynikiem depresji, braku zrozumienia, osamotnienia, niezgody i rozwodów rodziców, zbyt wysoko stawianej poprzeczki w szkole, porzucenia przez kochana osobę, utraty pracy, czy pandemii, z którą tak wiele ludzi, z różnych powodów nie jest w stanie sobie poradzić - informuje prezeska firmy Małgorzata Pomorska  w mediach społecznościowych.

Tym razem w naszej kampanii chcieliśmy zwrócić uwagę na o wiele głębszy problem niż przemoc domowa .Postanowiliśmy... Opublikowany przez ADRIAN Fabryka Rajstop Czwartek, 1 kwietnia 2021

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fabryka-rajstop-adrian-czyste-rece-w-reklamie-kontra-sprawiedliwe-sady-opinie ##

Kolejna szokująca reklama marki Adrian

Fabryka Rajstop Adrian w swoich kampaniach reklamowych bazuje na mocnej kontrowersji i sięganiu po społecznie aktualne tematy w często dyskusyjnej formie.

W 2019 roku marka zaangażowała do działań reklamowych Karolinę Piasecką, która była ofiarą przemocy domowej ze strony męża, ówczesnego polityka Prawa i Sprawiedliwości. Kobieta wystąpiła w kampanii ze zranioną twarz, skulona i wystraszona, ubrana w koszulę, bieliznę i czarne pończochy. Nad nią pokazano zaciśniętą pięść mężczyzny, a obok hasło: „Walcz o siebie! Ja to zrobiłam!!” i podpis Karoliny Piaseckiej.

Jesienią 2018 roku firma promowała się hasłem „Numer 1 na wszystkich listach”, nawiązując do wyborów samorządowych. W 2016 roku bohaterką plakatów była Anna Grodzka, a kampanii towarzyszyło hasło „Każdy ma prawo być sobą”.

Pomysłodawczynią wielu kampanii marki jest właścicielka firmy Adrian Fabryka Rajstop - Małgorzata Rosołowska-Pomorska. W czwartek menadżerka ani firma nie odpowiedziały na pytania portalu Wirtualnemedia.pl o plakaty "Wszyscy słyszeli, ale nikt nie wysłuchał". 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek