Na plakacie reklamowym Fabryki Rajstop Adrian kobieta z twarzą przykrytą włosami leży obok kałuży krwi przy wysuniętej ręce - można domniemywać, że ma za sobą próbę samobójczą bądź padła ofiarą przemocy. Podpis na plakacie głosi "Wszyscy słyszeli, ale nikt nie wysłuchał". Dwa takie plakaty wiszą w Warszawie przy ulicy Mińskiej.

fot. materiały własne, Wirtualnemedia.pl
Okazuje się, że kampania marki dotyka problemu samobójstw. - Postanowiliśmy poruszyć temat samobójstw i prób samobójczych ,dotykające w szczególności osób młodych, będących wynikiem depresji, braku zrozumienia, osamotnienia, niezgody i rozwodów rodziców, zbyt wysoko stawianej poprzeczki w szkole, porzucenia przez kochana osobę, utraty pracy, czy pandemii, z którą tak wiele ludzi, z różnych powodów nie jest w stanie sobie poradzić - informuje prezeska firmy Małgorzata Pomorska w mediach społecznościowych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fabryka-rajstop-adrian-czyste-rece-w-reklamie-kontra-sprawiedliwe-sady-opinie ##
Kolejna szokująca reklama marki Adrian
Fabryka Rajstop Adrian w swoich kampaniach reklamowych bazuje na mocnej kontrowersji i sięganiu po społecznie aktualne tematy w często dyskusyjnej formie.
W 2019 roku marka zaangażowała do działań reklamowych Karolinę Piasecką, która była ofiarą przemocy domowej ze strony męża, ówczesnego polityka Prawa i Sprawiedliwości. Kobieta wystąpiła w kampanii ze zranioną twarz, skulona i wystraszona, ubrana w koszulę, bieliznę i czarne pończochy. Nad nią pokazano zaciśniętą pięść mężczyzny, a obok hasło: „Walcz o siebie! Ja to zrobiłam!!” i podpis Karoliny Piaseckiej.
Jesienią 2018 roku firma promowała się hasłem „Numer 1 na wszystkich listach”, nawiązując do wyborów samorządowych. W 2016 roku bohaterką plakatów była Anna Grodzka, a kampanii towarzyszyło hasło „Każdy ma prawo być sobą”.

W 2015 roku reklamy rajstop Adrian zobrazowano wizerunkiem kobiety w czarnych, seksownych pończochach, która leży oparta o grób.
Z kolei w ubiegłym roku Fabryka Rajstop Adrian zaprezentowała na swoim facebookowym profilu koronkową maseczkę antybakteryjną.
Pomysłodawczynią wielu kampanii marki jest właścicielka firmy Adrian Fabryka Rajstop - Małgorzata Rosołowska-Pomorska. W czwartek menadżerka ani firma nie odpowiedziały na pytania portalu Wirtualnemedia.pl o plakaty "Wszyscy słyszeli, ale nikt nie wysłuchał".











