Makarony Lubella reklamowane przy „Na dobre i na złe”, „Top Chefie” i „Aż po sufit” (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa makaronów Lubella (produkowanych przez Maspex Wadowice) oparta na billboardzie sponsorskim emitowanym przy serialach „Na dobre i na złe” w TVP2 i „Aż po sufit” w TVN oraz programie „Top Chef” w Polsacie. Akcję przygotowały firmy Brainbox i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Makarony Lubella reklamowane przy „Na dobre i na złe”, „Top Chefie” i „Aż po sufit” (wideo)

Spot przedstawia różne potrawy przygotowane na bazie makaronów Pełne Ziarno z żytem i Pełne Ziarno z orkiszem marki Lubella. Apetycznym ujęciom towarzyszy informacja, że marka jest sponsorem programów, przy których emitowany jest klip. Celem jest podkreślenie, że reklamowane produkty mają wysoką jakość i wartościowe składniki, dzięki czemu zapewniają doskonały smak potraw.

Kampania ruszyła z początkiem września. Nie podano, jak długo potrwa.

 

Kreacją spotu zajęła się agencja Brainbox, a za planowanie i zakup czasu reklamowego odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele