Make Life Harder w show „Make Poland Great Again” na Gazeta.pl. „Chcemy trafić do widzów ‘Ucha prezesa’”

Gazeta.pl wraz z duetem autorskim Make Life Harder przygotowuje nowy program wideo „Make Poland Great Again”, który jest utrzymany w stylistyce night-show - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Będziemy zadowoleni, jeśli będziemy porównywani do „Ucha Prezesa’ - mówi nam Paweł Stremski, dyrektor portalu Gazeta.pl.

Jacek Kowalski
Jacek Kowalski
Udostępnij artykuł:
Make Life Harder w show „Make Poland Great Again” na Gazeta.pl. „Chcemy trafić do widzów ‘Ucha prezesa’”

Premierowy sezon „Make Poland Great Again” liczy 8 odcinków, pierwszy pojawi się w poniedziałek, 4 września. Trwające 12-15 minut odcinki będą udostępniane w poniedziałki, o godz. 18.00 na stronie głównej Gazeta.pl. Program oraz jego fragmenty będą też publikowane w kanałach Gazeta.pl w mediach społecznościowych - na YouTube, Facebooku i Twitterze - oraz na stronie Mpga.Gazeta.pl.

Program realizowany jest w formie zbliżonej do telewizyjnego night-show, w którym prowadzący siedzą za biurkiem, a w nagraniu na żywo uczestniczy publiczność. Scenariusze na kolejne odcinki powstają wewnątrz zespołu Make Life Harder, przy wsparciu ekipy Gazeta.pl. - Pomysły są inspirowane codziennymi wydarzeniami, informacjami z mediów oraz rozmowami. Tematyka „Make Poland Great Again” będzie nawiązywać tak mocno jak tylko to będzie możliwe do ostatnich, aktualnych wydarzeń i tematów ważnych dla ludzi - mówi nam Paweł Stremski. - To dla nas duża i ważna produkcja. Teksty są wielokrotnie redagowane i dopieszczane przed dopuszczeniem do etapu produkcji - dodaje.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ruszaja-zdjecia-do-ucha-prezesa-2-emisja-7-wrzesnia-showmax ##

Paweł Stremski mówi, że w politycznej i medialnej rzeczywistości dzieje się tyle, iż twórcy musieli poszukać nowego sposobu, by o tym opowiadać: - Ciekawie, w nowej formie, zabawnie i dla internetowej publiki. Wiemy, jaką popularnością cieszą się zagraniczne formaty typu „Last Week Tonight with John Oliver” lub „Colbert Report”. W polskich mediach brakowało nam tego typu show - prawdziwego, z charakterem, i jednocześnie popularniejszego niż niszowe produkcje. Panowie z zespołu Make Life Harder i ich poczucie humoru idealnie pasowali do tej układanki. Dlatego zaproponowaliśmy im współpracę i wspólnie postanowiliśmy zrobić program, który jest cykliczny, wygląda poważnie i podsumowuje to, co dzieje się w Polsce - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl.

grafika

Czy tworząc swój format Gazeta.pl chce odcinać kupony od popularności innego satyrycznego serialu „Ucho prezesa”? - To fenomenalny sukces. Jesteśmy fanami tego serialu. Chcemy, żeby „Make Poland Great Again” trafiło do podobnego odbiorcy i żeby także wywoływało uśmiech i czasem dawało do myślenia. Oba formaty są jednak od siebie bardzo różne. Jeśli format „Make Poland Great Again” będzie porównywany z „Uchem prezesa”, będziemy bardzo zadowoleni - dodaje Paweł Stremski.

Make Life Harder to Rafał Żabiński i Jakobe Mansztajn - popularny blogerski duet, który od kilku lat satyrycznie komentuje polską rzeczywistość. Mają niemal 250 tys. fanów na Facebooku; wydali także dwie książki. - Jeszcze wczoraj śmialiśmy się z szafiarek i pisaliśmy teksty o tym, jak jeść banana. Komentowanie polskiej polityki wydaje nam się naturalną kontynuacją naszej dotychczasowej kariery - mówi Rafał Żabiński.

Jak się dowiadujemy, szefostwo portalu Gazeta.pl planuje na razie jeden, jesienny sezon show. Decyzje o ewentualnych kolejnych sezonach będą podejmowane po zakończeniu pierwszego.

grafika

Startowi programu będzie towarzyszyła kampania w internetowych serwisach Agory (m.in. Gazeta.pl, Sport.pl, Plotek.pl, Logo24, Avanti24), w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram), w sieci kin Helios, w stacjach radiowych (Radio TOK FM, Rock Radio), w telewizji Metro oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Działania reklamowe przygotował dział marketingu Gazeta.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"