Do inauguracyjnej edycji „Make TikToks Contest” nadesłano prawie 100 prac, przygotowanych zarówno przez największe marki, jak również lokalne firmy. Spośród dziewięciu nominowanych w trzech kategoriach konkursowych:
• TikTok? To głupie? To wymyśl coś mądrego.
• TikTok? To chwilowa moda? To wymyśl coś na dłużej!
• TikTok? To nie dla mojej marki. To udowodnij, że tak nie jest!
Twórcy trzech najlepszych prac otrzymali nagrody, każdą o wartości 60 000 złotych.
- Ostatnie tygodnie były dla nas niezwykle inspirujące – zgłoszenia, które w tym czasie otrzymaliśmy umocniły nas w przekonaniu, że TikTok to platforma dla każdego. Wystarczy kreatywny pomysł i autentyczność, by zdobyć nową, zaangażowaną grupę odbiorców. Bo taki też jest TikTok – idealne miejsce do twórczej ekspresji, w którym nie ma rzeczy niemożliwych. Są tylko niemożliwie dobre pomysły pozwalające na budowanie długotrwałych relacji marki z klientem - mówi Rafał Drzewiecki, head of marketing w TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Kategoria TikTok? To głupie? To wymyśl coś mądrego Nagroda powędrowała do marki Lidl. Razem z Mariką Karpińską i Magdaleną Chodarą (agencja 24/7 Communication) marketer pokazał, że z każdego produktu jesteśmy w stanie stworzyć wartościowy posiłek nie marnując przy tym żywności.
Kategoria TikTok? To chwilowa moda? To wymyśl coś na dłużej! W tej kategorii Zwycięzcą zostało Kolejkowo - największa w Polsce makieta kolejowa z jeżdżącymi miniaturowymi pociągami i samochodami. We współpracy z Aleksandrą Sidorowską powstały nagrania, które udowadniają, że wystarczy dobry pomysł i konsekwencja w działaniu, by zachwycić swoją pracą społeczność platformy.

Kategoria TikTok? To nie dla mojej marki. To udowodnij, że tak nie jest! Nagrodę zdobyli Grzegorz Paraska i Michał Koncikowski z agencji 180heartbeats + JUNG v MATT, za kreację robota koszącego marki Husqvarna.











