Makro Polska w nowej kampanii reklamuje "Zielone etykiety"

„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez Makro Polska. Jej celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej kupowanych produktów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Makro Polska w nowej kampanii reklamuje "Zielone etykiety"

Bohaterem kampanii jest pracownik Makro – Marek, który w 30 sekundowym spocie, podczas zakupów opowiada o zasadach programu.

Kampania będzie trwała dwa miesiące i będzie dostępna w 2 kanałach: radiu oraz internecie. Za kreację odpowiada Agencja INCUBI, a za kampanię mediową Starcom & MGA.  

– W najnowszej kampanii zależało nam na dotarciu do jak największej grupy klientów sektora handlu tradycyjnego. Postanowiliśmy zaprosić ich na wspólne zakupy z pracownikiem Makro, aby zapoznali się z nowym programem oraz poczuli jak prosto jest odnaleźć produkty oznaczone zielonymi etykietami. Najważniejsza jest jednak sama korzyść dla klienta –progi cenowe dostępne w zależności od ilości kupowanej ilości tego samego produktu.– mówi Sebastian Wężyk, menedżer pionu marketing.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"