Małgorzata Antkowiak-Bocian, Katarzyna Lech i Angelika Mucha w Follow Vision

Do agencji interaktywnej Follow Vision, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus, dołączyły Małgorzata Antkowiak-Bocian i Katarzyna Lech – account managerki oraz Angelika Mucha – creative copywriter.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Antkowiak-Bocian, Katarzyna Lech i Angelika Mucha w Follow Vision
Małgorzata Antkowiak-Bocian, Katarzyna Lech, Angelika Mucha

Małgorzata Antkowiak-Bocian objęła stanowisko account managera i odpowiada za bieżącą obsługę klientów indywidualnych oraz zintegrowanych GK+. Ma kompleksowe doświadczenie agencyjne, specjalizuje się m. in. w prowadzeniu kampanii digitalowych, (jednorazowych, długofalowych i 360), również na rynki zagraniczne. Poprzednio związana z agencją Neon Shake Advertising.

Katarzyna Lech, account manager, odpowiada za obsługę klientów indywidualnych i zintegrowanych GK+. Z marketingiem związana od 2008 roku. Specjalizuje się w efektywnej realizacji projektów dotyczących komunikacji wewnętrznej. Ma doświadczenie w budowaniu długofalowych, satysfakcjonujących relacji z klientami. Odpowiadała m.in. za kompleksową obsługę firm w sektorze turystycznym, hotelarskim, gastronomicznym i motoryzacyjnym.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/komunikacja-plus-pr-grupa-selena-w-polsce ##

Angelika Mucha, creative copywriter, wspiera na co dzień pracę zespołu kreatywnego.Odpowiada za tworzenie konceptów kreatywnych, haseł reklamowych oraz redagowanie i optymalizację treści na potrzeby obsługiwanych projektów. Z branżą reklamową związana od 2017 roku. Pracowała w agencji Brandgarden, gdzie uczestniczyła w tworzeniu kampanii reklamowych i konceptów kreatywnych. Realizowała projekty łączące BTL, digital i social media.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-komunikacja-plus-umowa-klinika-dr-chlebus ##

Follow Vision pracuje dla Amazona, 3M

Nowe specjalistki raportują do Eweliny Kuźnik, operations director w Follow Vision.

Follow Vision oferuje klientom GK+ wsparcie w obszarach komunikacji wizualnej i designu,  projektów digital i UX, jak również wdrażania zaawansowanych rozwiązań technologicznych, wspierających rozwój biznesu. Agencja obsługuje m.in: Amazon, Well Fitness, 3M, Endress Hauser, Grupę Impel, Polski Komitet Olimpijski, Oferteo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji