Rola Małgorzaty Kożuchowskiej w kampanii jest szeroka i obejmuje nie tylko wsparcie flagowych produktów marki, ale także współtworzenie nowej linii kosmetycznej - Perfecta Skin Małgorzata Kożuchowska. Kolekcja składa się z jedenastu produktów do pielęgnacji twarzy, w tym dwóch produktów do oczyszczania skóry, które mają za zadanie zapewnić kompleksową opiekę skórze dojrzałej. Nowoczesny, minimalistyczny design opakowań jest nowym krokiem w kierunku eleganckiej prostoty, co stanowi istotny element odświeżenia wizerunku marki Perfecta.
Spot reklamowy linii Perfecta Skin z Małgorzatą Kożuchowską będzie emitowany w wiodących stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TVN7 oraz TVN24, a za sesję zdjęciową, po której powstały key visuale odpowiedzialny był Marcin Tyszka. Reżyserką spotu TV była Talia Dołgowska, uznawana za jedną z najbardziej indywidualnych i twórczych postaci młodego pokolenia polskich reżyserów.

Za koncepcję i pomysł odpowiada Dax Cosmetics, a za realizację – agencja Hand Made.
Aktualna kampania jest początkiem długofalowej współpracy z Małgorzatą Kożuchowską, która będzie kontynuowana i rozwijana w kolejnych etapach. Marka Perfecta i linia Perfecta Skin Małgorzata Kożuchowska kładą nacisk na dalszy rozwój oferty, której celem jest dostosowanie produktów do coraz bardziej wymagających potrzeb współczesnych konsumentów.












