Małgorzata Mikina: z Tarsago Polska do Synergic

Małgorzata Mikina dołączyła do zespołu firmy Synergic zajmującej się reklamą zewnętrzną. Przeszła z wydawnictwa Tarsago Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Mikina: z Tarsago Polska do Synergic
Małgorzata Mikina

W Synergic Mikina pełni funkcję senior account managera. Jest odpowiedzialna przede wszystkim za sprzedaż nośników Mega Format, dodatkowo przejmie również obsługę kluczowych klientów, w tym domów mediowych.

Małgorzata Mikina z branżą marketingu i reklamy związana jest od 16 lat. Ostatnio pracowała w wydawnictwie Tarsago Polska jako dyrektor biura reklamy. Przez 3 lata odpowiadała m.in. za kreowanie i wdrażanie strategii sprzedażowej oraz marketingowej.

Wcześniej przez prawie 9 lat pracowała w New Age Media (Grupa Cinema City International), początkowo jako sales supervisor, a następnie jako country supervisor. Nadzorowała pracę biur firmy w Czechach, Rumunii i na Węgrzech.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii