Małgorzata Ohme poprowadzi program w TLC

Kanał TLC latem rozpocznie emisję programu „Okiem Ohme”, który poprowadzi znana psycholog Małgorzata Ohme - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Będzie on poświęcony powszechnym, ale często kontrowersyjnym zjawiskom społecznym.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

TLC w nowym autorskim cyklu będzie starać się przyjrzeć współczesnym Polakom, temu co wpływa na ich życiowe wybory i zachowania w specyficznych warunkach. Każdy odcinek będzie poświęcony innemu tematowi.

W pierwszym, zatytułowanym „Okiem Ohme: Polskie komunie”, kamera TLC towarzyszyć będzie przygotowaniom do Komunii Świętej i samej uroczystości w trzech różnych, także pod względem dochodów, rodzinach. Prowadząca porozmawia również z osobami reprezentującymi firmy związane z Komunią Świętą - pracownikami restauracji, krawcami, florystami i kosmetyczkami.

Program „Okiem Ohme: Polskie komunie” kanał TLC pokaże w środę 23 lipca. Trwają prace nad tematami, które zostaną poruszone w kolejnych odcinkach cyklu.

Małgorzata Ohme jest psychologiem i psychoterapeutą dziecięcym, młodzieżowym i rodzinnym. Wykłada w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Jest też redaktor naczelną magazynu dla rodziców „Gaga” (Valkea Media). W przeszłości prowadziła m.in. poradniczy reality-show „Życie od kuchni” w TVP2 oraz autorski program w Religia.tv.

Producentem wykonawczym cyklu „Okiem Ohme” została firma Toro Media.

Program Małgorzaty Ohme to pierwsza polska nowość, którą w drugiej połowie roku zaproponuje widzom TLC. W przygotowaniu są kolejne programy do jesiennej ramówki stacji.

Z danych Nielsen Audience Meausrement wynika, że średni udział TLC w maju br. w grupie 16-49 wyniósł 0,55 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały