W najnowszej odsłonie kampanii „Dla każdego coś” widzowie oglądają wybór stołu do jadalni w salonie Agata. Sympatyczną doradczynię klienta gra Małgorzata Socha. Spot wieńczy informacja o rabatach na zakupy w salonach Agata.
- Koncept kreatywny całej serii spotów reklamowych marki Agata z udziałem Małgorzaty Sochy od początku zakładał grę słowną, nietypowe dialogi i zabawne puenty. We wszystkich odsłonach kampanii podkreślamy, że każdy z nas jest inny i w salonach Agata różne osobowości znajdą coś dla siebie - komentuje Krzysztof Wadas, zastępca dyrektora ds. marketingu Agata.
Spot emitowany jest w stajach telewizyjnych.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, która pod koniec ubiegłego roku wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.

Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Blue 449 (Publicis Media), wybrany w przetargu w styczniu tego roku.











