Małgorzata Tereszczenko na stanowisku group business director odpowiada w McCann Worldgroup za efektywność zespołu client management. Wspiera również raportujących do niej liderów, odpowiedzialnych za poszczególne grupy klientów, w rozwoju biznesu strategicznych klientów. Została także przedstawicielką działu client management na zarządzie agencji.
W zespole McCann pracuje od 2016 roku, gdzie od początku była odpowiedzialna za obsługę marki Mastercard, a później także Vichy.
Wcześniej związana była z Havas Worldwide jako Group Account Director oraz Saatchi & Saatchi jako Business Director. Pracowała dla takich klientów jak: P&G, Maspex, Peugeot, Bank Pekao, Bank BNP Paribas, Cadbury, Wedel.
Natalia Żmuda na czele social media w McCann Worldgroup
Na stanowisko liderki działu social media awansowała Natalia Żmuda, dotychczas pełniąca funkcję social media managerki. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za zarządzanie działem prowadzącym komunikację w mediach społecznościowych i zajmującym się współpracą z influencerami dla całej grupy McCann Worldgroup.

Żmuda dołączyła do agencji w 2017 roku jako community manager. Wcześniej zdobywała doświadczenie w agencjach digitalowych i PR-owych, w których była specjalistką od social media. W portfolio obsługiwanych przez nią marek znajdują się m.in.: Honor, Starbucks, WWF Polska, T-Mobile, Enfamil, Stanley, Black&Decker, DeWalt, Kujawski.











