„Mali Giganci” hitem tygodnia, ale w grupie komercyjnej liderem „Hell’s Kitchen”

„Mali Giganci” w zeszłym tygodniu ponownie byli najchętniej oglądanym programem rozrywkowym w polskiej telewizji. Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 pozycja lidera w kategorii rozrywki należała już do „Hell’s Kitchen”.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
„Mali Giganci” hitem tygodnia, ale w grupie komercyjnej liderem „Hell’s Kitchen”

W okresie od 20 do 26 kwietnia br. najchętniej oglądaną pozycją w telewizji był serial TVP2 „M jak miłość”. Zgromadził on przed telewizorami średnio 6,92 mln widzów, co przełożyło się na 41,67 proc. udziału stacji w rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji znalazło się emitowane w TVP1 „Ranczo” z 6,2 mln widzów i 36,42 proc. udziału w rynku. Trzeci był serial TVP2 „Na dobre i na złe”, który śledziło 5,12 mln osób przy udziale wynoszącym 31,55 proc. Na kolejnym miejscu też był serial - tym razem „Ojciec Mateusz”, nadawany w Jedynce (4,3 mln widzów).

Najpopularniejszym programem rozrywkowym zeszłego tygodnia okazał się emitowany w TVN show „Mali Giganci”, który zajął 11. miejsce w całym zestawieniu. Zgromadził on w sobotę przed telewizorami 3,19 mln widzów, a udział stacji w czasie jego emisji wyniósł 23,31 proc.

Na drugiej pozycji w kategorii rozrywki uplasował się „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” Polsatu. W piątek przyciągnął on do stacji średnio 3,11 mln widzów, a jego udział uplasował się na poziomie 21,56 proc.

Trzecie miejsce w tej kategorii zajął teleturniej „Jaka to melodia?”, emitowany z TVP1, z widownią na poziomie 2,6 mln osób (to dane dotyczące odcinka czwartkowego). Udział programu w rynku wyniósł 29,35 proc.

W zestawieniu top 20 programów minionego tygodnia znalazł się jeszcze m.in. niedzielny show Polsatu „Tylko muzyka” z widownią na poziomie 2,45 mln osób.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/eksperci-o-malych-gigantach-wrzucanie-do-jednego-worka-diametralnie-roznych-talentow-jest-nieuczciwe-opinie ##

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość” z 2,35 mln widzów i 35,19 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu był serial „Ranczo”, który miał w tej grupie 1,82 mln oglądających i 26,97 proc. udziału. Trzecie było „Na dobre i na złe” (1,64 mln widzów).##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/podzielone-opinie-o-celebrity-splash-emocjonujacy-i-swietnie-realizowany-czy-nudny-i-sztucznie-wydluzony ##Pierwsze miejsce wśród programów rozrywkowych w tej grupie zajęło kulinarne show Polsatu „Hell’s Kitchen. Piekielna kuchnia”, plasujące się na piątej lokacie całego zestawienia. Nadawany we wtorki o 20.05 format miał 1,26 mln widzów, co przełożyło się na 20,45 proc. udziału w rynku.Kolejna pozycja w tej kategorii należała do „Kuchennych rewolucji” TVN (1,24 mln widzów; 21,80 proc. udziału). Natomiast „Mali Giganci” byli dopiero trzecim najpopularniejszym programem rozrywkowym w grupie 16-49 z 1,15 mln oglądających i 22,45 proc. udziału.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online