„Małopolska - Smak Najlepszego” - nowa kampania wizerunkowa

„Małopolska – Smak Najlepszego” - pod takim hasłem potrwa do końca sierpnia nowa kampania promocyjna Woj. Małopolskiego. W ramach akcji w największych miastach pojawiło się już 750 billboardów, będą także reklamy w internecie oraz specjalne profile w serwisach Facebook i Nasza-Klasa.

kl
kl
Udostępnij artykuł:

- Celem kampanii jest zaprezentowanie Małopolski jako regionu o wyjątkowym bogactwie walorów turystycznych, kulturalnych oraz kulinarnych. Głównym elementem graficznym billboardów i reklam jest motyw czerwonego korala. Ma on nawiązywać do tradycji i sfery kulturalnej Małopolski – mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Łukasz Pelc, kierownik Zespołu ds. Promocji Województwa w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego.

Kampania „Małopolska – Smak Najlepszego” kierowana jest przede wszystkim do mieszkańców województw: śląskiego, mazowieckiego i małopolskiego, którzy – według badań ruchu turystycznego - stanowią największą grupę wśród odwiedzających Małopolskę.

grafika

 

Akcja potrwa do końca sierpnia i obejmuje outdoor (750 billboardów na Śląsku, w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu) oraz internet (reklamy w serwisach: Onet, Wirtualna Polska oraz Nasza-Klasa). Dodatkowo stworzono profile poświęcone kampanii w portalach społecznościowych Nasza-Klasa i Facebook. Zaplanowano także akcje promocyjne, które odbędą się na plażach na Pomorzu, a także w Warszawie i w Katowicach.

Uruchomiono też stronę internetową www.smakowanie-malopolski.pl , poświęconą kampanii.

Całkowity koszt przedsięwzięcia wyniósł 600 tysięcy złotych, a jego partnerem jest firma AMS, wybrana na realizatora kampanii outdoorowej w trybie przetargu nieograniczonego.

Województwo Małopolskie realizuje kampanie reklamowe od 2004 roku. W pierwszych latach odbywały się one w cyklu wiosna – jesień i miały zapraszać do odwiedzenia regionu odpowiednio latem lub zimą. Z czasem postawiono na organizację kampanii wizerunkowych, których zadaniem jest m.in. wywoływanie pozytywnych skojarzeń z regionem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu