„Mały browar z dużym piwem” ponownie w kampanii Łomży (wideo)

W telewizji rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Łomża pod hasłem „Mały browar z dużym piwem”. Akcję na zlecenie Browarów Regionalnych Łomża przygotowały firmy Testardo Gram, Touch Ideas, Starlink i Alwernia Studios.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe spoty Łomży pokazują zadowolonych mężczyzn w wiosennej aurze pijących to piwo. - Reklamy oprócz wsparcia sprzedaży Łomży mają za zadanie umocnienie jej pozycji jako najsilniejszej marki piwa regionalnego na rynku ogólnopolskim - opisuje Maciej Ładwiński, senior brand manager Łomży. W kolejnych spotach zaprezentowane zostaną nowe wersje tego piwa.

To trzecia kampania reklamowa piwa Łomża pod hasłem „Mały browar z dużym piwem”. Poprzednie były prowadzone w ubiegłym roku (obejrzyj te spoty) i dwa lata temu.

Obecna akcja reklamowa 5 marca zaczęła się w telewizji (Polsat, TVN, TVP 1, TVP 2, TV 4 i TVN 7), a w kolejnych miesiącach obejmie internet i outdoor. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Testardo Gram, która przy opracowywaniu strategii akcji współpracowała z firmą doradczą Touch Ideas. Spoty wyreżyserował Bartek Cierlica, a wyprodukowała Alwernia Studios. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"