Właśnie ruszyła kampania edukacyjno-informacyjna Systemu Monitorowania Ubezpieczeń Obowiązkowych (SMUbOb). Hasło kampanii to: „Mam OC, jestem OK”.
W kampanii UFG przypomina o obowiązku posiadania OC posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC ppm.), przytacza ryzyka związane z brakiem ważnego ubezpieczenia, a także informuje o wdrożeniu nowych e-usług. Fundusz kładzie nacisk na ułatwioną komunikację z UFG w sprawach związanych z kontrolą posiadania obowiązkowego OC, a także na możliwość sprawdzenia ważności polisy OC komunikacyjnego przez internet.
Kampania będzie prowadzona w internecie (m.in. animacje, banery internetowe, podcasty, współpraca z influencerem), mediach tradycyjnych (m.in. spoty radiowe, prasa) i na nośnikach zewnętrznych (m.in. reklama w komunikacji miejskiej, plakaty). Działania edukacyjno-informacyjne potrwają do końca sierpnia.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/brak-polisy-oc-gdzie-zlozyz-wniosek,7169668830718081a ##
Za kreację, zakup mediów oraz wszystkie działania komunikacyjne odpowiada wyłoniona w postępowaniu konkursowym agencja Bringmore advertising.











