1,64 mln widzów „Mam talent!” w TVN. Stacja wygrywa z konkurencją

Po trzech odcinkach średnia oglądalność 15. edycji „Mam talent!” w TVN wyniosła 1,64 mln widzów – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. To o 120 tys. więcej oglądających niż śledziło początek poprzedniej edycji.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
1,64 mln widzów „Mam talent!” w TVN. Stacja wygrywa z konkurencją

TVN 15. edycję show „Mam talent!” pokazuje w soboty od 2 marca o godz. 20.00. Średnia widownia emisji trzech odcinków wyniosła 1,64 mln widzów. Przełożyło się to na 13,54 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 13,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,23 proc. w grupie wiekowej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pytanie-na-sniadanie-prowadzacy-dzien-dobry-tvn,7169424530101889a ##

Najwięcej widzów obejrzało pierwszy odcinek programu, wtedy przed telewizorami zasiadło 1,73 mln osób.

grafika

TVN w czasie nadawania programu był liderem rynku w grupie wszystkich widzów jak i w grupach komercyjnych. W grupach 4+ i 20-54 drugie miejsce zajęła TVP2 (z wynikami 11,84 proc. i 8,73 proc.). Z kolei w grupie 16-49 za TVN znalazł się Polsat (8,74 proc.) .

grafika

Poprzednia, 14. seria „Mam talent!” nadawana była w TVN w soboty o godz. 20.00 jesienią 2022 r. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że po trzech odcinkach gromadziła średnio 1,52 mln widzów, co przekładało się na 12,20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 11,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

„Mam talent!” w TVN od 2008 roku

„Mam talent!” to polska edycja brytyjskiego formatu „Got Talent”. Celem programu jest wyłonienie zwycięzcy spośród osób prezentujących różnego rodzaju talenty artystyczne. Stacja TVN „Mam talent!” dotychczas emitowała w latach 2008-2022, zawsze w ramówkach jesiennych. Wyjątkiem był 2020 rok, kiedy z powodu pandemii COVID-19 realizację programu wstrzymano.

15. edycja programu „Mam talent!” jest pierwszą, która jest emitowana w ramówce wiosennej nadawcy.

Nagrania rozpoczęły się w grudniu ub.r. Program zyskał nowy logotyp, realizowany jest w odświeżonej scenografii.

Nowymi prowadzącymi są Agnieszka Woźniak-Starak i Jan Pirowski. Poprzednio format prowadzili Marcin Prokop i Michał Kempa, a wcześniej Prokop z Szymon Hołownią.

W 15. edycji show pojawili się też nowi jurorzy, którymi są wspomniany wyżej Marcin Prokop (dotąd prowadzący talent-show) oraz aktorka Julia Wieniawa. W jury pozostaje Agnieszka Chylińska, a z tym gronem pożegnali się po poprzedniej edycji Małgorzata Foremniak i Jan Kliment.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej
Materiał reklamowy

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej

Serwis Super Mamy stawia na wideo

Serwis Super Mamy stawia na wideo