„Mama kontra mama” na antenie TVN pokazywana była w niedziele o godz. 18.00, od 7 września br. do 12 października br. Sześć odcinków reality-show oglądało średnio 1,06 mln osób. Przełożyło się to na 8,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 12,29 proc. w grupie komercyjnej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl,
W analogicznym okresie ub.r. w paśmie nadawania programu TVN gromadził o ponad milion widzów więcej - średnio 2,24 mln osób przy udziale wynoszącym 17,83 proc. w grupie 4+ i 24,34 proc. w 16-49.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-daje-cos-wiecej-cztery-nowosci-w-jesiennej-ramowce ##
TVN w czasie emisji reality-show przegrywała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była TVP1, emitująca “Komisarza Alexa” i teleturniej “Jaka to melodia?”, co dało jej 15,31 proc. udziału. Drugie miejsce zajmował Polsat (“Nasz nowy dom”, “Wydarzenia”; 14,71 proc.), a trzecia była TVP2 (“Panorama”, “Sport”, “Pogoda”; 10,93 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej telewizja TVN zajęła drugą pozycję za Polsatem.

Widownia “Mama kontra mama” na tle konkurencji
W każdym odcinku programu „Mama kontra mama” występowały cztery matki pochodzące z różnych środowisk i reprezentujące różne style życia. Uczestniczki oceniały się nawzajem, biorąc pod uwagę m.in. relacje z dziećmi, dbałość o ich zdrowie. Program oparty był na formacie „Mom of the week”. Za produkcję wykonawczą polskiej wersji odpowiadała firma Golden Media Polska.
Na razie telewizja TVN nie zdecydowała, czy powstanie druga edycja tego formatu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/top-model-z-mezczyznami-pokonuje-konkurencje-widownia-caly-czas-rosnie ##











