"Mamy mają moc" Link4 hitem oglądalności w WP

Cykl wideo "Mamy mają moc" Link4 notuje średnią oglądalność kilkuset tysięcy wyświetleń w sekcji wideo Wirtualnej Polski. Premierowy odcinek serii miał niemal 1,5 mln wyświetleń. - Finalny wynik będzie jeszcze wyższy, bo właśnie rozpoczęliśmy emisję programu w social mediach Link4 Mama - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej Link4.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Mamy mają moc" Link4 hitem oglądalności w WP
Aleksandra Nagel (fot. Kala Kiełbasińska)

"Mamy mają moc" to cykl rozmów wideo Link4 opowiadający o kobietach, które w związku z macierzyństwem napotkały różne przeciwności losu. To pełne emocji historie o macierzyństwie i oswajaniu związanego z nim strachu. Program ma na celu pokazanie, że każdy lęk można oswoić, dając sobie i swoim pociechom poczucie bezpieczeństwa.

Cykl jest częścią akcji promującej ofertę LINK4 Mama, w ramach której przygotowano pakiety ubezpieczenia dla matek oraz dzieci. Można go oglądać w sekcji Wideo Wirtualnej Polski.

Macierzyństwo ma wiele barw

Jak opowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej Link4 i pomysłodawczyni pakietu Link4 Mama, "Mamy mają moc" ma pokazać, że "macierzyństwo jest piękne, ale ma różne barwy".

– Nie chcieliśmy lukrować rzeczywistości. Nasze bohaterki opowiedziały o problemach, z którymi przyszło im się, jako mamom, zmierzyć. A były to często prawdziwe życiowe dramaty. Lecz mimo to nie zostawiliśmy widzów z poczuciem beznadziei, bo przecież mamy naprawdę mają moc. Widać to w każdym z 6-ciu odcinków – mówi Joanna Talaśka.

"Mamy mają moc" hitem oglądalności

Joanna Talaśka przekazała w rozmowie z naszym portalem, że cykl "Mamy mają moc" osiąga bardzo dobre wyniki oglądalności.

Na samej tylko WP oglądalność każdego z odcinków talk show Link4 „Mamy mają moc" wyniosła średnio kilkaset tysięcy. Rekordowy był odcinek 1, którego widownia to prawie aż 1,5 miliona widzów – informuje dyrektor komunikacji marketingowej Link4. – To olbrzymi sukces. A finalny wynik będzie jeszcze wyższy, bo właśnie rozpoczęliśmy emisję programu w social mediach Link4 Mama. Już widać, że tam także cieszą się rosnącą popularnością – dodaje.

1,5 mln wyświetleń to bardzo duża ilość biorąc pod uwagę inne materiały przygotowywane przez klientów – twierdzi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Dominika Kolasa, media director (media&content agency) z firmy  Rochstar.  – W produkcjach barnded content najważniejszy jest content, prawdziwe choć czasem trudne historie, tematy, zawsze są dla widza bardzo ciekawe. Link4, decydując się na realizację takiego cyklu w delikatny, ale też wyjątkowy sposób pokazał, że mamy to dla nich bardzo ważny temat, jak również, że mają dla nich indywidualną ofertę. Historie pokazane w tym cyklu są bardzo prawdziwe tym samym sama marka Link4 od razu zaczyna nam widzom kojarzyć się jako marka, która rozumie jak ważne są w naszym życiu mamy - ocenia ekspertka dla portalu Wirtualnemedia.pl.

- Długość i format rozmów są dość odważną koncepcją jak na charakter konsumpcji filmów w Internecie (ciężko utrzymać uwagę widza powyżej kilku minut) więc ciekaw jestem też cyfr stojących za oglądalnością odcinków do końca ale niezależnie 1,5, mln to dobry start dla zaciekawienia widzów serią - twierdzi z kolei Maciej Boron, dyrektor MediaCom Beyond.

Branded content dla mam

Zdaniem Dominiki Kolasy z Rochstar, cykl "Mamy mają moc" wyróżnia się na rynku produkcji branded content. – Dawno nie widziałam produkcji branded content, która byłaby tak wzruszająca, dzięki takim akcją człowiek może się na chwilę zatrzymać i zastanowić nad tym, co jest w życiu najważniejsze. Format wyróżnia się na tle innych tym, że jest bardzo autentyczny i porusza tematy bliskie każdemu człowiekowi - komentuje ekspertka.

Nasz rozmówczyni chwali również dobór kanału do grupy docelowej projektu.

Poprzez wyjątkowe historie grupa docelowa, czyli wszystkie "mamy" mogą utożsamić się z bohaterkami cyklu i zastanowić się przy okazji, czy odpowiednio zadbały o swoje, pociech i najbliższych zdrowie- w sensie- czy mają jakieś ubezpieczenie na życie. Bardzo duża część użytkowników serwisu WP to kobiety, dlatego też dobór tego kanału do tego cyklu jest jak najbardziej uzasadniony – mówi Dominika Kolasa.

– Od średniej tego co się dzieje na rynku, ta produkcja wyróżnia się dobrym przygotowaniem technicznym i redakcyjnym (wynikającym z profesjonalnego zaplecza WP), odważnie długimi odcinkami (jak na statyczną formę zawartości vs rozpraszana uwaga internautów) – uważa z kolei Maciej Boron.

Joanna Talaśka zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że Link4 będzie kontynuować projekt, dodaje jednak, że "w nieco innej – myślę, że dość zaskakującej - formule". Szczegóły mają zostać ujawnione wkrótce.

Cieszymy się, że udało nam się wymyślić i zrealizować pomysł, w którym reklama produktu, jakim przecież jest Link4 Mama, naturalnie wpisuje się w rozmowy i nie przysłania ich treści. Bo w programie „Mamy mają moc" najważniejsze są emocje i prawdziwe, ludzkie historie – komentuje Joanna Talaśka z Link4.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"