Mamy wiedzą najlepiej!

TestMeToo – społeczność świadomych konsumentów, którzy chcą wpływać na produkty i opinie innych oraz w prosty sposób dzielić się doświadczeniami ze znajomymi w internecie zaprasza polskie Mamy!

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Badania i codzienne doświadczenia potwierdzają: kobiety to obecnie najważniejsza grupa społeczna. To panie w 80 procentach decydują o domowych wydatkach - kupują towary, wybierają usługi, a także wpływają w tych wymiarach na innych członków rodziny. Wśród nich, pod względem zwyczajów zakupowych, wyróżnić można co prawda wiele grup, jednak – z badań przeprowadzonych przez Charlesa Duhigga - wynika, że przyszłe i młode matki to najbardziej świadome konsumentki. Każdej mamie zależy przecież, by ich dzieci dostawały tylko produkty sprawdzone, wysokiej jakości i – przede wszystkim – bezpieczne. Jednak, które z dostępnych produktów spełniają te kryteria? Kobiety, wchodząc w rolę matek, poznają zupełnie nowy świat – kupują, sprawdzają, dzielą się opiniami.

Z amerykańskich badań przeprowadzonych przez sieć MomItForward wynika, że aż 70% matek posiadających dzieci do 12. roku życia, przynajmniej raz w miesiącu rekomenduje innym matkom marki, produkty i usługi. Połowa z nich robi to nawet codziennie – podczas spacerów, na placach zabaw, w sklepach oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych (53%). Dzielenie się opiniami to doskonała forma pomocy mniej doświadczonym paniom oraz codzienna przyjemność, okazja do rozmowy i nawiązania bliższych relacji z innymi.

Co ciekawe, opinia mam jest niezwykle ważna nie tylko dla innych rodziców, ale także dla producentów. Ci ostatni nawiązują kontakt z chcącymi się zaangażować w doskonalenie tego, co można kupić w sklepach za pomocą takich platform jak TestMeToo. Zależy im na szczerych i potwierdzonych doświadczeniem opiniach, gdyż w końcu to mamy decydują o jadłospisie, środkach pomagających w utrzymaniu porządku i wyborze szeregu innych rzeczy, z których korzystamy na co dzień. Do tej pory społeczność TestMeToo przeprowadziła szereg ciekawych badań, które odbywają się w naturalnych dla każdego warunkach – czyli w zaciszu domowego ogniska.

Mamy zbadały między innymi jak smakuje sos słodko-pikantny do kanapek i mięsa TaoTao, czy nowe pralinki Bałtyku przypadną do gustu łasuchom oraz czy płyn micelarny Dr Ireny Eris - Lirene z tańczącymi drobinkami skutecznie usuwa makijaż i oczyszcza cerę. Była także okazja do wypróbowania żelu lipidowego do kąpieli dla dzieci i dorosłych z wrażliwą skórą - Mixa oraz sprawdzenia efektywności płynu do prania odzieży kolorowej i białej Vizir na bardzo brudnych, dziecięcych ubraniach. Teraz TestMeToo zaprasza polskie mamy do nowych badań i kolejnych projektów.

Mamy najlepiej znają swoje dzieci, a angażując intuicję i doświadczenie, jak nikt inny potrafią rozpoznać wszelkie cechy i zalety każdego produktu. Już niebawem te, które zdecydują się dołączyć do naszej społeczności będą mogły, poprzez relacje z testów, wyrazić swoją opinię na temat produktów zarówno przeznaczonych dla nich, jak i skorzystać z okazji wspólnego opiniowania rynkowych nowości ze swoimi dziećmi podczas wspólnej zabawy. Ponadto, dzięki połączeniu TestMeToo z najpopularniejszymi portalami społecznościowymi niezwykle łatwo będzie podzielić się osobistą relacją z badań z tymi, którym nie jest wszystko jedno, jaki kupić produkt – mówi o dalszych planach Andrzej Geryk, założyciel TestMeToo.

Co ciekawe, oprócz wyrażania popartych testami opinii mamy przyznają także jedyny na rynku, w 100% konsumencki, znak jakości. Do tej pory otrzymały je m.in: lipidowy żel do ciała i włosów Mixa, płyn do prania Vizir, sos chili TaoTao oraz płyn micelarny Lirene 20+. Jakie produkty mamy wyróżnią następnym razem? O tym zadecydują te z nich, które dołączą do społeczności na www.testmetoo.com.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"