Procter&Gamble: wszystkie reklamy będą zawierały jakąś formę cyfrową

- Wszystkie reklamy i media staną się jakąś formą cyfrową, jakąś formą zautomatyzowaną, opartą na danych - twierdzi Marc Pritchard, dyrektor ds.marki w Procter&Gamble.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Podczas sesji na Variety Entertainment Summit, konferencji zorganizowanej w ramach CES 2021, Marc Pritchard z Procter&Gamble powiedział, że wszystkie reklamy będą zawierały „jakąś formę treści cyfrowych”. - Wszystkie reklamy i media staną się jakąś formą cyfrową, jakąś formą zautomatyzowaną, opartą na danych - argumentował.

Dlaczego jest to ważne

Rozwój kanałów, takich jak digital out of home i connected TV, oznacza, że ​​to, co kiedyś określano jako „tradycyjne” zasoby mediów, można teraz kupić za pośrednictwem systemów, które umożliwiają precyzyjne kierowanie i pomiary. Nawet kino, punkt styku, który bardzo ucierpiał podczas pandemii COVID-19, włączył się do akcji, umożliwiając dokładniejszy pomiar niż w przeszłości.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/domy-mediowe-trendy-i-wydarzenia-w-2021-roku-komentarze-podsumowanie-roku,7170399058347649a ##

Pritchard zauważył, że ponieważ coraz więcej kanałów medialnych jest nasyconych cyfrowymi możliwościami planowania i zakupów, pozwoli to marketerom: "zdefiniować odbiorców, do których chcą dotrzeć”;, „określić, z jakim rodzajem programowania chcemy kojarzyć nasze marki” oraz rozpoznać otoczenie.

- Oto piękno tego, co mamy tutaj dzięki programmatic… i pojawieniu się połączonej telewizji: otwiera to po prostu ogromną szansę, aby zapewnić nam dotarcie do ludzi, których chcemy, gdzie chcemy, kiedy chcemy, w bezpieczne środowisku. I to będzie dobre dla całej branży  - powiedział Marc Pritchard.

P&G walczy z „asymetrią informacji”

Pritchard ponadto podkreślił wieloletnią rolę „asymetrii informacji” w dwóch obszarach:

- W przestrzeni telewizyjnej, gdzie nadawcy i agencje z reguły dysponowały najważniejszymi danymi i spostrzeżeniami. Marki natomiast nie miały dostępu do tych faktów i liczb. W odpowiedzi P&G rozpoczął bezpośrednie negocjacje z sieciami telewizyjnymi.

- Na arenie cyfrowej „ogrody otoczone murem” - duże platformy działające jako zamknięte ekosystemy - również zachowują ścisłą kontrolę nad swoimi danymi i wskaźnikami wydajności kampanii. Większy nacisk na zautomatyzowane reklamy to potencjalne rozwiązanie stosowane przez firmę P&G w celu zwiększenia przejrzystości i odpowiedzialności w tym zakresie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/co-sie-wydarzy-w-reklamie-internetowej-w-2021-roku-brokerzy-i-agencje-mediowe,7170401079367809a ##

Mówiąc szerzej, Pritchard zasugerował, że wykorzystanie rosnącej puli danych, które są dostępne dla P&G - w tym rosnącej ilości danych własnych, wraz z informacjami dostarczanymi przez jej partnerów - może pomóc w uzyskaniu znaczącego zasięgu.

- To otwiera drzwi, otwiera aperturę, z otwartym rynkiem, dzięki czemu można znaleźć właściwe połączenia z właściwymi ludźmi - powiedział. - To zmienia się w świat mediów, który jest odpowiedzialnym łańcuchem dostaw, który jest jawnie przejrzysty, oparty na danych, skoncentrowany na tym, by doświadczenie było dobre dla konsumenta - dodał.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"