Marcin Bisiorek poprowadzi audycję w Radiu 357

Czwartkowe wydanie magazynu „Goopi kaowiec” poprowadzi Marcin „Bisior” Bisiorek, były szef radia Muzo.fm.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Marcin Bisiorek poprowadzi audycję w Radiu 357
Marcin Bisiorek, fot. Instagram/Marcin Bisiorek

Informacja o tym, że Bisiorek poprowadzi czwartkowe pasmo „Goopi kaowiec" pojawiła się na stronie internetowej stacji. Jest to lekki w formie program z udziałem słuchaczy, nadawany od poniedziałku do czwartku w godz. 12:00 – 14:00. Tę muzyczną audycję, przeplataną konkursami dla słuchaczy, wspólnymi grami, zabawami i quizami, prowadzą na zmianę Krystian Hanke, Marcin Łukawski, Piotr Stelmach, Antek Grudniewski i Maja Piskadło.

Bisiorek: robię już coś innego

Pojawienie się w ramówce Marcina Bisiorka nie oznacza, że wiąże się on ze stacją na stałe. – To jednorazowe zastępstwo. Będę zastępował Piotra Stelmacha, z którym znamy się od lat, a któremu coś wypadło i nie może poprowadzić programu – mówi nam Marcin Bisiorek, dodając: - Radio zawsze grało i będzie grało mi w duszy, chociaż teraz robię w życiu już coś innego.

Marcin Bisiorek już w czasie studiów podjął współpracę z łódzkim Radiem Manhattan, potem był związany z Radiem Eska Łódź, by w 2001 roku objąć stanowisko dyrektora programowego Radia Eska Warszawa. W latach 2013-2018 był dyrektorem programowym Eski Rock, zaś do 2017 roku pracował jako szef kanału Muzo.TV (Grupa Polsat). Między 2014 a 2022 r. był dyrektorem programowym radia Muzo.FM. Obecnie jest dziennikarzem muzycznym portalu Interia.pl. 

„Goopi kaowiec” to tylko jedna z letnich propozycji Radia 357. W wakacje pojawia się na antenie także muzyczna audycja dziennikarza sportowego Tomasza Smokowskiego i cotygodniowy sobotni program satyryczny „Dom wypoczynkowy Czarna Helena", przygotowywany przez Artura Andrusa i Filipa Jaślara. Czasowo zniknęły codzienne rozmowy Kuby Strzyczkowskiego z słuchaczami, ale sam Strzyczkowski będzie pojawiał się na antenie w innych propozycjach.

Radio 357: jak wygląda to w liczbach

Nadające od stycznia 2021 roku Radio 357 poinformowało niedawno, że w pierwszym półroczu 2023 roku zanotowało ponad 6,8 mln zł przychodów, wobec zakładanych 6,3 mln. Wpływy z tytułu wpłat od patronów wyniosły 5,3 mln zł. Z tytułu zakupów radiowcy osiągnęli 272 337 zł, zaś z różnego rodzaju współpracy – 1 206 488 zł.

Największe koszty operacyjne w pierwszym półroczu wygenerowała antena – na ten cel przeznaczono niemal 2,5 mln zł. W tym zawierają się m.in. wynagrodzenia pracowników. Koszty marketingu i komunikacji to ponad 530 tys. zł, zaś podcasty – 163 tys. zł. ponad 527 tys. zł. Na technologię i infrastrukturę z kolei przeznaczono 456 tys. zł.

Według wyników najnowszej fali badania Krajowego Instytutu Mediów, zrealizowanej od grudnia 2022 r. do maja 2023 r. Radio 357 miało 0,9 proc. zasięgu i 276,7 tys. codziennych słuchaczy. W nowej edycji badania liczbę Polaków słuchających radia w internecie oszacowano na 2,31 mln. Udział Radia 357 w rynku słuchalności radia przez internet podskoczył z 13,8 do 14,1 proc. Średni dobowy czas słuchania rozgłośni wzrósł ze 196 do 208 minut.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele