Marcin Bugajski szefem działu SEM&programmatic w MediaHub

Dom mediowy MediaHub połączył działy SEM i programmatic. Nową komórką kieruje Marcin Bugajski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marcin Bugajski szefem działu SEM&programmatic w MediaHub

Jak podano w komunikacie "ruch ten jest częścią strategii rozwoju firmy. Nowa struktura ma połączyć kompetencje MediaHub w zakresie SEM, programmatic, business intelligence oraz analityki webowej".

- Połączenie dwóch tak istotnych działów jest kolejnym krokiem w realizacji naszej strategii integracji i rozwoju kompetencji digital & data w MediaHub - mówi Jakub Bieńkowski, group chief digital officer. - Nasi klienci oczekują, i słusznie, że proponowane przez nas działani będą się mocno ze sobą zazębiać, uzupełniać, a nawet wzajemnie napędzać. Nie wykorzystanie tej szansy byłoby zmarnowaniem olbrzymiej okazji do budowania przewagi rynkowej marek które z nami współpracują.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"