Najnowsza reklama promuje lokatę mobilną, którą można w prosty sposób założyć poprzez aplikację banku. Jest to 4-miesięczna lokata złotówkowa, dostępna dla posiadaczy konta osobistego lub oszczędnościowego z usługami online, która daje gwarancję 5% zysku w skali roku.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marcin-dorocinski-moje-cele-santander-bank-polska ##
Jest to kolejny spot w wiosennej kampanii Santander Bank Polska, w której pojawia się ambasador marki Marcin Dorociński. By wzmocnić komunikat o mocy oszczędzania, jakiej nabierają pieniądze lokowane przez aplikację Santander mobile, w reklamie wykorzystano znany utwór zespołu Snap! – „I’ve got the power”.

Reklama emitowana będzie w telewizji, obejmie także internet (YouTube, VOD, social media, e-commerce i content marketing) oraz akcje promocyjne w oddziałach banku.
Za koncept strategiczno-kreatywny oraz nadzór nad realizacją spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za realizację spotu dom produkcyjny Propeller, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.











