Marcin Jaworski w Brandscope

Do zespołu agencji public relations Brandscope dołącza nowy dyrektor ds. PR - Marcin Jaworski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kluczowym wyzwaniem Marcina Jaworskiego będzie rozwój oddziału Brandscope w Warszawie. Jego zadaniem będzie też doradztwo strategiczne dla zarządu spółki w zakresie rozwoju biznesu.

Marcin Jaworski przez ostatnie pięć i pół roku był rzecznikiem prasowym oraz ekspertem ds. komunikacji i edukacji w Biurze Rzecznika Finansowego. Wcześniej, do 2016 r., zajmował stanowisko rzecznika prasowego Grupy Warta, gdzie na początku od 2010 r. pracował jako analityk w departamencie e-marketingu.

Marcin Jaworski wiele lat był dziennikarzem

Przez wiele lat był dziennikarzem specjalizującym się w tematyce usług finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem ubezpieczeń. W latach 2005-2010 pracował jako dziennikarz w „Gazecie Prawnej”. Wcześniej redaktor naczelny „Dziennika Ubezpieczeniowego” i „Miesięcznika Ubezpieczeniowego”, dziennikarz i zastępca redaktora naczelnego w „Gazecie Ubezpieczeniowej” i dziennikarz w „Gazecie Finansowej”. Dwukrotnie - w latach 2006 i 2009 - uznawany za Dziennikarza Ubezpieczeniowego Roku przez kapitułę konkursu organizowanego przez Polską Izbę Ubezpieczeń.

Absolwent Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Dziennikarstwa uczył się w ramach działalności w Stowarzyszeniu Młodych Dziennikarzy „Polis”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele