Tygodnik „Wprost” od wiosny 2020 roku ukazuje się jedynie w wersji cyfrowej - można kupować pojedyncze wydania, a także subskrypcję cyfrową Wprost Premium.
Marcin Makowski z mediami pożegnał się w listopadzie ub.r., obejmując funkcję PR strategist w agencji iTechArt. Odpowiadał za tworzenie planów komunikacji zewnętrznej na rynku polskim i wsparcie działań operacyjnych związanych z pozycjonowaniem marki na rynku pracodawcy, praca nad partnerstwami oraz marką osobistą ekspertów technologicznych.
- Zdecydowałem się na powrót do dziennikarstwa, bo wywiady i publicystyka to przestrzeń, w której czuję się najlepiej. Historia w ciągu ostatnich miesięcy zdecydowanie przyspieszyła, chcę ją uczciwie opisywać od strony społecznej, technologicznej i politycznej. „Wprost” daje mi do tego przestrzeń. Cieszę się, że dołączam do zespołu tak zdolnych autorów i autorek – mówi Marcin Makowski.

We „Wprost” Makowski będzie zajmował się tematyką krajowej i międzynarodowej polityki, społeczeństwa i nauki, będzie przeprowadzał cykliczne wywiady z czołowymi postaciami polskiego i międzynarodowego życia politycznego, społecznego i naukowego.
- Cieszymy się, że Marcin dołącza do nas. Będzie z pewnością silnym wzmocnieniem naszego zespołu dziennikarskiego, a jego bogate i różnorodne doświadczenie będzie wsparciem przy realizacji planów rozwoju „Wprost” – mówi Robert Pstrokoński, dyrektor zarządzający w PMPG Polskie Media.
Przez przejściem do iTechArt Makowski przez prawie rok pracował w Interii jako szef serwisów informacyjnych.

W latach 2011-2016 był redaktorem Onetu. Prowadził „Tematy dnia” w TVP3 Kraków, a w latach 2016-2021 był też gospodarzem audycji w Radiu Kraków. Od 2015 roku związany był z Wirtualną Polską; na stałe od lutego ub.r., po tym jak pożegnał się z tygodnikiem "Do Rzeczy". Publikował również m.in. "Tygodniku Powszechnym", "Polityce", "Dzienniku Gazecie Prawnej" i "Rzeczpospolitej".
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, wydająca też tygodnik „Do Rzeczy” i miesięcznik „Historia Do Rzeczy”, przy spadku przychodów o 2,9 proc. do 10,72 mln zł zanotowała stratę EBITDA i operacyjną, a jej zysk netto wzrósł nieznacznie do 679 tys. zł.











