Marcin Skowroński na czele marketingu Grupy Onet.pl

Marcin Skowroński objął stanowisko dyrektora marketingu w Grupie Onet.pl. Z portalem jest związany od dwóch lat, a wcześniej pracował w Mediacom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Marcin Skowroński jako dyrektor marketingu w Grupie Onet.pl będzie zarządzał działami marketingu i komunikacji oraz badań i analiz, a także zespołem badań sprzedaży i rynku reklamy. To nowa funkcja w strukturach firmy.

grafika

 

Skowroński pracuje w Grupie Onet.pl od 2008 roku, wcześniej zajmując stanowisko dyrektora ds. strategii i rozwoju produktu reklamowego w biurze reklamy. Odpowiadał dotychczas m.in. za rozwój i formatowanie produktu reklamowego oraz współpracę w ramach Grupy TVN w obszarze tworzenia synergicznej oferty wykorzystującej zasoby Onet.pl i TVN. Wcześniej był związany z domem mediowym Mediacom Warszawa, gdzie stworzył i rozwijał dział mediów interaktywnych Beyond Interactive.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"