Marcin Wysocki na czele zespół SEM i paid social w K2 Precise

Marcin Wysocki objął funkcję precision marketing managera w agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise. Ostatnio był business integration managerem w Perfomics.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marcin Wysocki na czele zespół SEM i paid social w K2 Precise
Marcin Wysocki

W K2 Precise Marcin Wysocki objął zarządzanie zespołami SEM i paid social. Odpowiada za budowanie synergii pomiędzy ekosystemami Google i Facebooka oraz rozwój zintegrowanych usług.

Doświadczenie zawodowe Wysocki gromadził w Agorze, AdTaily (obecnie Yieldbird) i Performics. W tej ostatniej odpowiadał za zespół obsługujący ok. 30 klientów, takich jak m.in. Grupa Maspex, Credit Agricole, TVN, Sandoz i Deichmann. Wraz z zespołem wdrażał zaawansowane projekty technologiczne dla bankowości m.in. sztuczną inteligencję wspierającą call center oraz DMP (platformę do zarządzania danymi).

Z branżą marketingu związany od siedmiu lat.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie