Marek Józefiak rzecznikiem prasowym Greenpeace Polska

Marek Józefiak dołączył do zespołu komunikacyjnego Greenpeace Polska na stanowisko rzecznika prasowego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Marek Józefiak zajmuje się rzecznictwem w sprawach ochrony klimatu i budowaniem relacji zewnętrznych organizacji. Z fundację współpracuje już od 2017 roku - był koordynatorem kampanii Klimat i Energia.

Józefiak dołącza do Katarzyna Guzek, która pozostanie rzeczniczką Greenpeace Polska w pozostałych sprawach z zakresu ochrony środowiska, którymi zajmuje się fundacja.

W przeszłości był zaangażowany m.in. w kampanię na rzecz czystego powietrza na Podhalu. Współpracował m.in. z Polską Zieloną Siecią, portalem Chrońmy Klimat i Grupą TVN.

Regularnie komentuje politykę ekologiczną w mediach ogólnopolskich (m.in. TVN24, „Gazeta Wyborcza", „Rzeczpospolita") i międzynarodowych (np. "Financial Times", „The Independent", Al-Jazeera). Jego teksty publicystyczne ukazywały się m.in. na łamach "Tygodnika Powszechnego", portalu Newsweek.pl czy Onet.pl.

Ukończył prawo (specjalizacja: prawo ochrony środowiska UE) na Uniwersytecie Warszawskim oraz Szkołę Prawa Angielskiego i Europejskiego Uniwersytetu w Cambridge.  Jest doktorantem w Kolegium Ekonomiczno-Społecznym Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji