Niedźwiecki prezentuje największe przyboje wszechczasów - trzyspośród wielu, jakie można usłyszeć na antenie stacji: piosenkę "WeWill Rock You" zespołu Queen, "Kocham Cię, kochanie moje" Maanam i"Maybe" Brainstorm.
- Kontynuujemy dotychczasową kampanię wizerunkową stacji iprzypominamy słuchaczom, że na antenie Złotych Przebojów mogąusłyszeć świetnych prowadzących i największe przeboje - mówi AdamFijałkowski, dyrektor programu i promocji Grupy Radiowej Agory.
30-sekudowy spot reklamowy, wyreżyserowany przez DominikaDanilczyka, pojawi się m.in. w TVP1, TVP2, TVN, Polsat i VH1.Produkcją zajęła się agencja Wzorcownia Promocja&PR, a planmediów przygotował dom mediowy Starlink.
Kampania Radia Złote Przeboje będzie kontynuowana od początkumaja w telewizji, prasie, internecie i na nośnikach reklamyzewnętrznej AMS.












