Pierwszy rysunek Raczkowskiego pojawił się na oficjalnym fanpage'u “Przekroju” na Facebooku w czwartek 24 października br. Kolejne będą publikowane tam co tydzień. Od początku października rysunki Raczkowski pojawiają się także na portalu Gazeta.pl (więcej na ten temat), rysownik zaczął też ostatnio współpracę z miesięcznikiem “Zwierciadło” (dowiedz się więcej).
Redakcja “Przekroju” zapowiada, że na profilu pisma na Facebooku od poniedziałku 28 października pojawiać się będą materiały z archiwum tygodnika (wydawany był od 1945 roku). - Zobaczymy jak dowcip i przebojowość starego “Przekroju” obroni się w mediach społecznościowych XXI wieku - podkreśla redakcja.

Magazyn w drukowanej wersji ma wrócić na rynek za kilka miesięcy (data nie jest jeszcze znana). Nową redakcją “Przekroju” pokieruje Zuzanna Ziomecka, redaktor naczelna tego tygodnika także w ostatnim okresie jego wydawania przez Gremi Media. Prace nad nową koncepcją i szatą graficzną magazynu trwają.
Tomasz Niewiadomski kupił “Przekrój” od Gremi Media za 7 mln zł netto (dowiedz się więcej).











