„Maria z Nazaretu” w TVP 1 wygrała z filmami konkurencji

Czteroodcinkowy włoski serial kostiumowy „Maria z Nazaretu” oglądało w Jedynce średnio 3,5 mln widzów. Dało to stacji pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy reklamowe wyniosły 2,6 mln zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Serial oglądać można było w piątki o 20.25. Z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że produkcja gromadziła średnio 3,5 mln widzów, co zapewniło Jedynce 22,65 proc. udziału w rynku w grupie 4+ i 14,68 proc. w grupie 16-49.

TVP1 w trakcie emisji „Marii z Nazaretu” zajmowała pierwszą pozycję w rynku telewizyjnym. Na drugiej pozycji uplasowała się stacja TVN, nadająca filmy fabularne w paśmie „Superkino”, co dało jej 16,24 proc. udziału. Na trzeciej pozycji znalazł się Polsat (filmy; 10,17 proc.), a czwarta była TVP2 („Barwy szczęścia”, „Rodzinka.pl”; 9,87 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVP1 zajęła drugie miejsce za TVN.

Widownia serialu na tle konkurencji

 

Wpływy reklamowe z emisji czterech odcinków włoskiego serialu wyniosły 2,59 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Maria z Nazaretu” to opowieść o dziejach Świętej Rodziny, w której zagrali: Alissa Jung, Paz Vega i Andreas Pietschmann. Serial wyreżyserował Giacomo Campiotti.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski