Drobni sklepikarze w świątecznej kampanii Visa (wideo)

Firma Visa w rozpoczynającej się właśnie świątecznej kampanii reklamowej skupia się na brytyjskiej ulicy i drobnych, niezależnych sklepikarzach. Kreację reklam przygotowała agencja Saatchi&Saatchi

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Drobni sklepikarze w świątecznej kampanii Visa (wideo)

Visa rozpoczyna w piątek 9 listopada pierwszą dużą od lat bożonarodzeniową kampanię w Wielkiej Brytanii. Jej trzon stanowi spot zatytułowany „#KeepItLocalThisChristmas”, której bohaterami są drobni sklepikarze: właściciel małego sklepu spożywczaka, warzywniaka, kwiaciarni czy piekarni. Wszyscy kolejno śpiewają świąteczną piosenkę Mariah Carey „All I Want For Christmas Is You”.

W stworzonym przez Saatchi & Saatchi spocie telewizyjnym, który pierwszy raz pojawi się 9 listopada na ITV, występuje 9 sklepikarzy. Kolejnych 100 drobnych przedsiębiorców pojawi się w reklamach prasowych, outdoorowych i w social mediach.

Kampania ma wykraczać poza skupianie się na pokazywaniu prezentów. Visa koncentruje się w swojej reklamie na przedstawieniu także innych rzeczy, które kupuje się z okazji świąt, od jedzenia i picia po nowe dekoracje i kwiaty.

Dodatkowo ma również pokazać nie to, co ludzie kupują dla innych, ale dla kogo to robią. - Jeśli myślisz o kampaniach świątecznych, to widzisz, że marki opowiadają o dwóch rzeczach - co kupić, czyli o pomysłach na prezent, nowych produktach, gadżetach, lub sprawiają, że myślisz o kimś. Pomyśleliśmy, że dla Visa byłoby ciekawie zrobić coś nieco innego i mówić o tym też, gdzie to kupić – powiedział Adrian Farina, starszy wiceprezes ds. marketingu Visa. - Klienci mają okazję zastanowić się nad tym, komu dają prezenty, co im dają, ale Visa chce, abyś pomyślał trochę o tym, gdzie robisz zakupy.

Kampania ma być także krokiem w kierunku misji, jaką obrała Visa: stać się "cyfrową siecią płatniczą, która umożliwia osobom prywatnym, firmom i gospodarkom rozkwitać".

- Chcemy uświadomić ludziom, na czym stoimy - dodaje Farina. - To świetna okazja, aby ożywić niektóre z tych wartości dla opinii publicznej. Istniejemy tylko wtedy, gdy pomagamy firmom i społecznościom w rozwoju.

Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji oraz w mediach społecznościowych, na outdoorze i w prasie.

Firma stawia duży nacisk na udział w niej nośników reklamy zewnętrznej, ponieważ chce, aby kampania była widoczna na głównych ulicach w całym kraju, szczególnie w obszarach, z których pochodzą właściciele sklepów.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące