Mariusz Kania na pokładzie Triple PR

Do działu komunikacji biznesowej agencji Triple PR dołączył Mariusz Kania, content manager.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mariusz Kania na pokładzie Triple PR
Mariusz Kania

Mariusz Kania w nowej roli odpowiada za doradztwo strategiczne w obszarze content marketingu dla klientów agencji oraz za szkolenie i rozwój kompetencji zespołu w tym zakresie. Prowadzi projekty komunikacyjne dla klientów z sektorów automotive i HR, takich jak: Škoda Polska, Gi Group, Grafton Recruitment oraz Wyser.

Rola content anagera jest elementem wewnętrznego programu rozwojowego realizowanego w agencji, mającego na celu wzmacnianie kompetencji zespołu i skuteczności działań komunikacyjnych.

Mariusz Kania ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe. Przed dołączeniem do Triple PR był związany, m.in. z CQURE czy agencją Q&A Communication. Przez kilka lat był redaktorem i dziennikarzem w „Gazecie Wyborczej”, gdzie doskonalił swój warsztat pisarski oraz zdobywał umiejętności nawiązywania relacji z wykorzystaniem innych środków przekazu.

Jest magistrem archeologii i doktorem etnologii. Tytuły te uzyskał na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. W Triple PR pracuje od kwietnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa