Mark Zuckerberg nie śpi

Najpierw chat/videochat i wyszukiwanie lokalizacji, później kontrowersyjna Oś Czasu. Mark Zuckerberg chyba w ogóle nie śpi – Facebook nie zwalnia tempa racząc nas kolejnymi nowinkami i aktualizacjami.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Niemałą polemikę w naszym kraju wywołało dodanie przez Facebooka dedykowanych ikon do oznaczania małżeństw tej samej płci. Kosmetyczny update, pożądany za granicą, u nas zapoczątkował lawinę homofobicznych uwag. Oliwy do ognia dodała możliwość korekty komentarzy pod postami – edytowane w trakcie trwania dyskusji mogą całkowicie wypaczyć jej sens.

Z ambiwalentnym odbiorem spotkała się również nowa opcja dotycząca notyfikacji odebranej wiadomości na czacie – nadawcy pojawia się informacja o jej przeczytaniu, więc odbiorca nie może już czuć się bezkarny nie odpisując. Z ulgą natomiast przyjęto możliwość ustawiania godziny publikacji postów, tym bardziej że teraz można postować wstecz. Na razie dotyczy to tylko statusów czyli publikacji tekstowych bez załączników i odnośników, ale prawcownicy działów social media i tak mają powód do zadowolenia.

Dominika Chłopicka, Manager ds. Social Media w 365PR: „Pojawiły się również ważne zmiany w statystykach fan page’ów. Po pierwsze zasięg informacji czyli posta będzie liczony tylko wtedy, kiedy dany wpis pojawi się fizycznie na ekranie użytkownika a nie jak dotychczas gdy jedynie zostanie załadowany do Newsfeeda. Aby doprecyzować badania, Facebook załaduje mniejsze ilości wpisów, więc co za tym idzie, czeka nas więcej dogrywania w streamie. Z drugiej jednak strony, do zasięgu będzie brany pod uwagę ruch z telefonów komórkowych. Liczymy zatem na bardziej miarodajne analizy statystyczne.”

Co przede wszystkim ucieszy marketerów, ale i również zwykłych zjadaczy facebookowego chleba, od kilku dni trwają prace nad dodaniem przycisku „Want”. Tom Waddington, developer który znalazł fragment kodu z przyciskiem w JavaScripcie API Facebooka i embedował go na swoim Blogu potwierdził trwające od jakiegoś czasu spekulacje. Biorąc pod uwagę szał jaki wywołało pojawienie się „Like” (oraz jego nieustająca popularność), zbliża się nowa era portalu i niebywała szansa na poznanie prawdziwych potrzeb klientów przez właścicieli stron fanowskich.

365 PR  to dynamicznie rozwijajaca się multi-agencja z Krakowa, która specjalizuje się w strategiach obecności firm w Internecie. 365 PR zarządza rozwojem projektów e-commerce, opracowuje i wdraża modele obecności w nowych mediach. Firma proponuje nowoczesne narzędzia promocji marki - jaki elektroniczne biura prasowe oparte na modelu wire-service. Krakowska agencja specjalizuje się w usługach konsultingowych z zakresu e-marketingu, prowadzi też dla swoich klientów zintegrowane kampanie promocyjne w Internecie. W środowisku socila media rozwija autorskie apliakcje i projekty biznesowe. Ale przede wszystkom, 365 PR to skuteczne usługi PR przez 365 dni w roku. 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"