Marka Jaguar z odświeżoną identyfikacją wizualną i globalną kampanią (wideo)

Firma Jaguar wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej o nazwie Jaguar Alive. Towarzyszy temu globalna kampania marketingowa.

km
km
Udostępnij artykuł:

Odświeżona identyfikacja wizualna brytyjskiej marki motoryzacyjnej wiąże się ze zmianą strategii komunikacji marketingowej i jest oparta na haśle "Jaguar is alive as you are".

Zmiana w identyfikacji ma na celu uwydatnienie wiodących cech marki, takich jak śmiałość, innowacyjność, zmysłowość i atrakcyjność. Odświeżony system zawiera chromowe logo w odświeżonej formie, barwy bordową i srebrną oraz nowoczesną typografię.

grafika

Hasłem przewodnim uruchomionej równocześnie z premierą nowego logo Jaguara globalnej kampanii marketingowej jest słowo "Alive".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"