„Ranking 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych Forbes Women 2022” powstał we współpracy z Press-Service Monitoring Mediów. Na potrzeby zestawienia analizie poddano łącznie ponad 3,2 mln publikacji. Wyliczając ekwiwalent reklamowy (AVE) znanych polskich kobiet, brano pod uwagę publikacje na temat danej osoby w przeliczeniu na powierzchnię lub czas reklamowy.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/iga-swiatek-rekord-wygranych-wygrana-turniej-wta-rzym-swiatkomania-26-zwyciestwo-z-rzedu ##
Iga Świątek liderką rankingu "Forbes Women"
Zdecydowaną liderką rankingu została drugi rok z rzędu Iga Świątek. Wartość reklamowa marki osobistej tenisistki z Raszyna oszacowano na 713 milionów złotych. To ponad trzykrotnie więcej niż druga w zestawieniu Małgorzata Rozenek-Majdan, prowadząca programy w TVN, influencerka i przedsiębiorczyni. Wartość reklamowa Rozenek-Majdan to według „Forbes Women” 208 mln zł. Podium zamyka trenerka i przedsiębiorczyni Anna Lewandowska, której markę osobistą „Forbes Women” wycenił na 207 mln zł.

W pierwszej dwudziestce zestawienia znalazły się także inne gwiazdy związane z mediami tradycyjnymi, m.in. Martyna Wojciechowska (miejsce szóste, 147 mln zł ekwiwalentu reklamowego), Barbara Kurdej-Szatan (miejsce ósme, 132 mln zł Magda Gessler (miejsce jedenaste, 122 mln zł), Katarzyna Cichopek (miejsce szesnaste, 99 mln zł).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/iga-swiatek-numer-1-ranking-wta-kariera-przychody-reklamowe ##











